schermpje op Lipo laten werken?

• Topicstarter Topicstarter flyitthewayyoulike
  • Startdatum Startdatum
F

flyitthewayyoulike

Guest
Hoi iedereen ,

Ik heb een schermpje op het oog , met video in , maar het werkt op 12V DC en heeft geen batterij. Is het mogelijk om met een Lipo ( 3 cell ) het schermpje van stroom te voorzien?

Groetjs , Seb;)

Ik heb in mijn antenne tracker ook een schermpje ingebouwd omdat ik het makkelijker vind met afregelen van het één en ander om dat op een schermpje te doen i.p.v. van op de bril
en die draait ook gewoon op een 3s Lipo.
De hele tracker draait op 3s als ik gewoon ergens vlieg alleen als ik naar het veld ga en een tijd ga vliegen gebruik ik een zwaardere loodaccu.

DealExtreme: $35.50 ET-350 3.5" TFT LCD Digital Monitor for Vehicles Reverse Camera (NTSC/PAL 12V DC) koop dit, werkt prima op 3s, aan de balancer stekker van je lipo een Astral Battery Low Voltage Buzzer For 2-4S Lipo [AST-00604] - $3.80USD$3.04USD Low Price RC Limited

dat soort spul werkt altijd met belachelijke marges, als je gas geeft in je auto zit je ook snel aan de 14 volt, en terwijl je start kan je auto accu in de buurt van de 9 volt komen

als het goed is gaat bovenstaand apparaat ruim op tijd piepen, maar dat moet je van tevoren natuurlijk even testen

3 dollar kan je je geen buil aan vallen

Let er wel op dat je van tevoren test wat er gebeurt als je signaal wegvalt. Een hoop schermen vliegen op blauw of zwart als er te weinig signaal is, ipv storing of slecht beeld zoals je kent van de oude televisies.

bedankt voor de reacties ,
ik heb net een 5 inch schermpje op 12V gekocht , en het werkt prima.
Zit ook een batterijpack en aansluiting voor in de auto bij , dus ik zal niet moeten gaan prutsen met LiPo's :)

Seb

Back