Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HONDA zei:je moet alu halen van serpent heb ik ook gehad breken niet echt fijn :wink:
HONDA zei:oh ik had wel verstelbaar maar ik had een 1/10 kijk efe bij pr racing oke :wink: ik kijk ook wel efe
Roelof zei:Ik vrees dat je eraan vast zit vanwege de maat kogelkop aan de demperkant....
Naar mijn weten zijn die plastick shock niet zo slecht, misschien een setje verse rubbers halen en de boel secuur in elkaar zetten.
Nismo zei:Roelof zei:Ik vrees dat je eraan vast zit vanwege de maat kogelkop aan de demperkant....
Naar mijn weten zijn die plastick shock niet zo slecht, misschien een setje verse rubbers halen en de boel secuur in elkaar zetten.
Het probleem wat ik gezien heb heeft te makem met de pistons (brokkelig) en de hulsjes (uitgesleten) ...
Nieuwe set dusssss ....
Dirk Jan zei:Nismo zei:Roelof zei:Ik vrees dat je eraan vast zit vanwege de maat kogelkop aan de demperkant....
Het probleem wat ik gezien heb heeft te makem met de pistons (brokkelig) en de hulsjes (uitgesleten) ...
Nieuwe set dusssss ....
Dan slijt dat wel erg snel 8O Ik heb daar nog nooit naar om hoeven te kijken Maar goed, kan ook een bouwfout geweest zijn misschien? Of door de liggende stand van je vering. Normaal zou zoiets bijna niet mogen slijten.