Schokbrekers 1:8 onroad

Mannen,

Ik ben op zoek naar zeer goede schokbrekers voor op mijn Veteq, heeft iemand een idee? De standaard Serpent shocks ben ik beu, ik weet dat er andere passende merken zijn maarrrrr welke?

je moet alu halen van serpent heb ik ook gehad breken niet echt fijn :wink:

HONDA zei:
je moet alu halen van serpent heb ik ook gehad breken niet echt fijn :wink:

Ja welke alu? Die ptfe busjes? Ik heb hier ook "paarse" alu schokbrekers (niet instelbaar via klik-systeem)

oh ik had wel verstelbaar maar ik had een 1/10 kijk efe bij pr racing oke :wink: ik kijk ook wel efe

Je kan het best de schokbrekers gebruiken van het merk waar de auto van is .De maatvoering verschilt namelijk een beetje perk merk en zelfs afentoe de werking.

En je moet ze op regelematige basis controleren en bijvullen. :lol:

Ik vrees dat je eraan vast zit vanwege de maat kogelkop aan de demperkant....

Naar mijn weten zijn die plastick shock niet zo slecht, misschien een setje verse rubbers halen en de boel secuur in elkaar zetten.

Roelof zei:

Naar mijn weten zijn die plastick shock niet zo slecht, misschien een setje verse rubbers halen en de boel secuur in elkaar zetten.

Het probleem wat ik gezien heb heeft te makem met de pistons (brokkelig) en de hulsjes (uitgesleten) ...

Nieuwe set dusssss ....

Nismo zei:
Roelof zei:

Het probleem wat ik gezien heb heeft te makem met de pistons (brokkelig) en de hulsjes (uitgesleten) ...

Nieuwe set dusssss ....

Dan slijt dat wel erg snel 8O Ik heb daar nog nooit naar om hoeven te kijken Maar goed, kan ook een bouwfout geweest zijn misschien? Of door de liggende stand van je vering. Normaal zou zoiets bijna niet mogen slijten.

Dirk Jan zei:
Nismo zei:
Roelof zei:

Nieuwe set dusssss ....

Dan slijt dat wel erg snel 8O Ik heb daar nog nooit naar om hoeven te kijken Maar goed, kan ook een bouwfout geweest zijn misschien? Of door de liggende stand van je vering. Normaal zou zoiets bijna niet mogen slijten.

Nou volgens mij ... was dit NIET! nieuw ... Ik heb immers amper met de wagen gereden. :x

Back