Schouderklopje voor mezelf

He he eindelijk gelukt, Heb Solo pro nu 15 maanden en voor het eerst 5 lipos buiten leeg gevlogen zonder crash, mijn leer traject is wat lang maar blijft een super hobby, nu nog binnen zonder enkele crash, ik woon niet al te groot maar blijf volhouden.

Van harte gefeliciteerd, vanwege een collega-newbie.
Dank zij een paar Xtreme-upgrades kan ik het buiten en in de gymzaal ook crashfree houden. Binnen blijft het quasi onmogelijk (ook te kleine ruimtes). Soms lukt het iets beter en kan ik hem ook binnen al neerzetten net daar waar ik wilde. Op andere momenten doet de Solo gewoon zijn goesting. Ook de iets zwaardere lipo's zijn een ware hulp omdat je gewoon meer snee op de motor hebt en dus sterker kan tegenwringen als hij het weer eens in zijn botten krijgt.

Gefeliciteerd, en of je leertraject nu lang of kort is maakt niets uit, als je er maar van geniet. :D

Veel plezier en succes er mee,

Grtz,
Jan

Mijn schouderklopje voor mezelf was de aanschaf van iets groter waarna het allemaal weer opnieuw begon:D

Sterkte!

Stevo

Hey Keesenannetje,fijn dat je er toch veel plezier aan heb,zelfs als het niet zo snel gaat.Mijn schouderklopje voor mezelf is omdat ik sinds gisteren echt lekker achtjes enz... kan en durf vliegen met mijn KDS 450S ,en dat terwijl ik 15 maanden geleden mijn eerste FP'tje kocht.Namelijk een Nine Eagles Solo pro.Een echt klote dingetje vond ik het,deed niet wat ik wou of kon.Een KDS 450 doet ook niet zomaar wat je wilt,maar wel wat je kunt.HEEEEEEERLIJK gevoel.Maar inderdaad,het maakt niet uit met welke helicopter je het fijn vind om te vliegen,als je er maar plezier in hebt en liefst ook wel wat voldoening na het vliegen.

Gr Raymond

Laatst bewerkt:
Back