Schoudertas o.i.d. om mijn TT-01E in te doen

Hallo,

Ik zoek een schouder of rugtas waar ik mijn TT-01E, Zender en mijn lader in kan doen. Hij moet dus best groot zijn maar ik wil wel graag een schoudertas of rugtas want ik ga toch niet echt wedstrijden rijden (Dus meer op parkeerplaasen) en dan is het wel makkelijk als je een tas hebt die je makkelijk op de fiets mee kan nemen. Dus als er iemand 1 heeft gezien of er zelf nog 1 heeft zet het hier neer of pm me maar.

Alvast bedankt,

Mvg, Niels

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk even bij de bouwmarkt(en) of de grotere modelbouwzaak.
Daar zul je vast en zeker slagen!

Maar ik denk niet dat ze bij een bouwmarkt een schoudertas hebben waar mijn TT-01E in past? En hebben ze dan bijvoorbeeld bij RC Speedworld schoudertassen waar mijn TT-01 in past?

Heb je geen sporttas ofzo? Ik doe mij savage altijd in een voetbaltas met dubbele bodem, in de bodem doe ik dan de 4 wielen en 5l nitro en daarboven mn savage, zender en alles wat mee moet. eigenlijk steken de wielassen +/- 1cm aan beide kanten uit dus optimaal is het niet, maar het past met wat passen en meten:p

Als je wat handdoeken oid in je tas gooit zodat mocht het verschuiven het zacht wordt opgevangen. Of je maakt een systeemje erin met tiewrips oid.. Vaak zitten er in die tassen die een euro of 50 kosten dozen in die ook tiewrip hebben kan je goed je chassis vastmaken.

Laatst bewerkt:
Heb je er dan verder geen bescherming in?

Als je het over dat punt bij de wielen heb, nee. Zat ik wel aan te denken maar vind het nu de moeite al niet meer. Gebruikte hem altijd als ik naar een vriend toe ging op de brommer. Maar heb bijna m'n rijbewijs dus ga dan met de auto. Ik weet niet hoe breed en lang jouw auto is maar het is misschien de moeite waard om een tas te zoeken. Zolang je zorgt dat de tas van binnen niet te vies wordt kan het, ik gebruik een tas die ik nooit meer gebruik ondanks dat hij pas een paar keer is gebruikt:p

Edit: Ik bedenk nu dat je het natuurlijk over bescherming voor de auto hebt:hammer:. Nee daar gebruik ik geen bescherming voor, hij ligt er heel stevig in omdat de tas eigenlijk te klein is. En ik denk de kans dat ik mn auto beschadig tijdens het off-road rijden groter is dan tijdens het vervoer op de brommer:cool:

Laatst bewerkt:
Back