Schulze Chameleon ISL 636 lader onlaad niet?

Kan het kloppen dat mijn chameleon 636 wel kan laden maar niet onladen? Er staat wel het eea over in het boekje maar de menu setting kan ik in het programma niet bereiken.

ik heb ook een oude 636 deze kanwel ontladen
is trouwens een perfecte lader alleen jammer dat hij alleen nc laadt
ik gebruik hem vaker als mijn nieuwe schulze

Op de casing staat 636+ , geen E. IK heb de meest recente firmware erin laten zetten zodat ik ook LiFePo4 kan laden. Maar ik wou een paar nimh packs cyclen maar kom maar niet in dat menu. Zou het kunnen dat het een E is die in het kastje van een + zit?

Ik heb zelf ook een 636+ met de nieuwe firmware, en die kan wel degelijk ontladen. Het zal alleen niet zo snel gaan omdat er niet zo'n heel goed ontlaad systeem in zit. (die van m'n 10-36 is veel beter).
Er is trouwens geen apart menu waar je voor ontladen kunt kiezen. Dit stel je in bij hetzelfde scherm als waar je de laadstroom kunt kiezen. Wanneer je de laadstroom steeds kleiner maakt dan komt er vanzelf een E achter te staan en dan gaat hij dus ontladen.

Ok, dan ga ik nog eens kijken. Laden doet hij verder prima, alleen ontladen wou niet. Bedankt voor de reacties iedereen.

Back