Schumacher Fireblade EVOII

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
A

alfaracer

Guest
Hoi
Mijn zoon en ik hebben er ieder een (ben de mijne nog aan het afbouwen :) ).
vraag is:
* wie heeft er ook een, en hoe bevalt ie, heb je afsteltips?
* wat voor motors en accu's gebuiken jullie
* WAAR :?: kun je rijden op een mooi stuk met jumps in het ZUIDWESTEN van nederland of Noord-Belgie ???? of is er in die omgeving een club waar we eens mogen komen gastrijden?

Ik heb een fireblade 2000
dus een versie ver voor de evo.

dus afsteltips kan ik je niet echt mee helpen.
Ik heb wel nog een andere tip:
als je veel gaat crossen en nog veel botst is de voorste 'bulkhead' vrij snel stuk.
Ik heb dit opgelost door eer onderaan een stalen plaat onder te zetten en die met 2 lange vijzen door de bulkhead vooraan en het achterste stuk van die plaat met 4 iets langere vijzen aan het chassis.
M'n auto is nu oesterk en gaat altijd mee op vakantie omdat die echt amper stuk kan.
wat ik heb moeten vevangen is enkel een turnbuckle en het middelste tandiel van de gearbox (wat overigens in alloy te verkrijgen is).

als je wil kan ik foto's plaatsen.

kwa motoren en accu's, gewoon GP3300 die gematched zijn zoals ook voor andere wagens nu wordt aangeraden.
Ik zou rijden met een 11 tot 13 turns op een pinion ongeveer 17

circuit in de buurt van leuven-mechelen : Kampenhout de MBV

ciao,
Jeroen

edit 2009: Ondertussen al lang verkocht hoor :)

Laatst bewerkt:
Kampenhout:
adres? website?
ik wil daar wel eens gaan kijken/gastrijden :P

eej octavio( en mauro)

hoeveel auto's hebben jullie al wel niet haha. ik zie jullie wel volgend seizoen bij de baanbrekers. op het forum van de baanbrekers ben ik steven(mission) zul je wel herkennen denk ik

cool cooper, thx :)

ja Steven, je hebt het juist.

ik kan wel al een winkel gaan beginnen :D
wij hebben: 2 x corally assassin (te koop), 2 x HPI Pro4 (komt eraan , voor 2005) , 2x HPI micro/EXO , 2 x Schumacher Fireblade.
Nitro: 1x Schumacher Menace
komt eraan: 1x Kyosho FW-05s

die hpi komt zeker van roal dan :P ze komen vanavond misschien(albert) langs om mijn motor en regelaar af te geven. dusjah volgend seizoen zal ik wel tegen jou rijden. ik reed toen de laatste zomeravond ook mee met die zwarte mazda kap en die schumacher mission dan. maja dat laatste wist je al denk ik :D

body

hoi,
weet iemand waar je een schumacher fireblade (evo) body kan bestellen, want ik heb een half gemaakte auto overgenomen maar er zat geen kap bij en ik kan hem niet op internet vinden.

Back