Pasqual
Forum veteraan
Ik reed inmiddels al weer twee jaar met een Mission 3 en het was wel weer is tijd voor een Nieuw chassis. Beetje zitten rond kijken wat er allemaal te krijgen was. Er werd over de Nieuwe TOP Racing Photon gesproken die er goed uit ziet. Ik heb daar nog even overzitten twijfelen. Niet te lang daarna kwam ook Schumacher met een Nieuwtje dat ze met de Mi4 gingen komen. Na wat foto's gezien te hebben zag dat er erg interessant uit om dat ze veel onderdelen gelijk aan die van de Mi3 hebben gehouden. Met al een Mi3 in bezit en dus ook wel wat onderdelen was voor mij de keuze snel gemaakt. Ik wacht op de Mi4 en die gaat het worden.
De Mi4 in Duitsland besteld en een aantal dagen geleden kwam deze binnen. Hieronder een aantal foto's van de doos en de inhoud van de doos. De Mi4 is inmiddels al gebouwd, moet alleen de foto's nog verkleinen en er een verhaal bij maken. Dus binnenkort meer over de bouw van de Schumacher Mission 4. Aankomende zaterdag ga ik hem voor het eerst uitproberen op de Baan van PK Racing.
De Mi4 in Duitsland besteld en een aantal dagen geleden kwam deze binnen. Hieronder een aantal foto's van de doos en de inhoud van de doos. De Mi4 is inmiddels al gebouwd, moet alleen de foto's nog verkleinen en er een verhaal bij maken. Dus binnenkort meer over de bouw van de Schumacher Mission 4. Aankomende zaterdag ga ik hem voor het eerst uitproberen op de Baan van PK Racing.