Science Fiction Subs

Ahoi,

ik vond ze op't Duitse Marine & U-boot Forum... Omdat niet iedereen daar op kijkt hierbij wat plaatjes 8O 8O .

Misschien een optie voor de scratch-builders onder ons die echt is iets unieks willen en is hun bouwkunde optimaal willen benutten :hammer:

afb13069.jpg

afb13070.jpg

De bovenste zou zo uit de Junkers-fabrieken weggedreven kunnen zijn...
Beetje JU-88 - uiterlijk. Of een opgepompte MI-24 "HIND-E" Wel fraai!

De onderste lijkt wel een A10 Thunderbolt II "Warthog" die naar de sportschool is geweest en daar teveel anabole stereoiden heeft geslikt...

Originele ontwerpjes!

hallo

jonges willen jullie me gek krijgen of zo
als mark deze te zien krijgt dan wordt die wilt

hihihhihihi

maar ik moet zeggen dat het wel heeeeeel schoon modellen zijn

is weer eens iets anders dan die prullen die in de winkel op de rekken liggen

neeeeeeee eerst nog de XXI en de XXII en dan mijn jaws verder afwerken en de 7 D nog
heu hopelijk leef ik lang genoeg maar dit zijn juweeltjes

groeten raf

Getverdekkie zeg, da's mooi spul!!! :worship: Als we genoeg hebben van onze real-time subs kunnen we hier dus nog terecht! :lol:

M'n zoontje van 6, die trouwens al niet onverdienstelijk met een klein slepertje vaart, zei iets van "Waaauuuuw, cool pap, jottum (uitspraak van Tommy, sesamstraat)!! Wanneer ga je die voor me bouwen, ja pap, ah toe !!!" Ik moet er nog even over denken jongen. :wink:

Groeten, Lex

Hoi Allemaal

Jos wil je ons gek maken of zo, dit is wel heftig spul en niet iedereen zal zo iets hebben. :lol:

Maar eerst de UU5080 maar effe afwerken dan maar kijken of we een stardestroyer kunnen bouwen.

Let the force be with you :wink:

Groeten

Jan

Ik heb nog ergens ( op een site ) videootjes zien staan met de uss voyager ( startrek ) en een één of andere spaceshuttle.
Best wel aardig spul.

Back