Ik snap dat jullie hier sceptisch tegenover staan vanwege het werk dat jullie er insteken.
Dennis, ik weet niet of je mijn bijdrage al hebt gelezen, maar ik krijg niet die indruk. Je hebt er in ieder geval niet op gereageerd. Dus laat ik nog maar een poging (de laatste) doen.
Als er hier mensen sceptisch staan tegenover jouw plannen is dat niet zozeer vanwege het werk dat wij er in steken, want dat doen we op zichzelf best graag. Hobbyisten, hè?
Het is meer vanwege onze (in ieder geval mìjn) twijfel of die plannen wel haalbaar zijn en niet te veel gebaseerd zijn op het zo typisch Nederlandse "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". Zelf maken is niet altijd goedkoper en soms ook gewoon niet te doen. En heel vaak is er al heel wat tijd en geld verspild voordat dat inzicht is bereikt, ondanks alle gekregen adviezen en suggesties.
Je zou niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste die hier wilde plannen komt ontvouwen, met zijn neus door ons op de harde werkelijkheid wordt geduwd en dan teleurgesteld weer verdwijnt.
En nogal wat van die verdwenen figuren verweten en passant ook nog even de mensen hier op het forum dat ze zo weinig hulp en advies hadden gegeven.....
Succes met de afweging,
Rob