Scorpion 700 size Limited Edition HK4535

ron van sommeren

Forum veteraan
HK4535, Kv=550rpm/Volt, gewikkeld in Duitsland, 50 stuks, door Ralph Okon en zijn kliek. En er zit ook nog eens mooie actie achter:
New Released!! HK-4535-550KV Motor (Limited Edition)
Scorpion HK-4535-550KV (Limited Edition)

i1,862_popup_image.jpg

Laatst bewerkt:
Is een leuke motor voor de 7HV bijvoorbeeld :mrgreen:
Wel een beetje erg veel power...
Maar gut, wie het er voor over heeft steunt er ook nog een goed doel mee zag ik.

Ziet eruit als t ideale torretje voor mn aanstaande Goblin.. Ook nog eens in YY gewikkeld dus ideaal voor een Jive!
Wel een beetje duur.. voor dat geld ga k toch liever voor de 4525-520.. Should get the job done too.

Laatst bewerkt:
Ziet eruit als t ideale torretje voor mn aanstaande Goblin.. Ook nog eens in YY gewikkeld dus ideaal voor een Jive!
Wel een beetje duur.. voor dat geld ga k toch liever voor de 4525-520.. Should get the job done too.

Hey ga je hier echt voor? enig idee wie in NL hem gaat verkopen? Ik wil er ook 1!!!

Vanaf de eerste link:
(This motor is only available on our official website at Scorpion Power System)

Wordt dus alleen direct vanaf Scorpion verkocht.

En Dekker heeft al gezien dat deze is uitverkocht...
Staat er gewoon hoor ;)

4535 en 4525

ik ben de gelukkige.

heb een 4535 limited edition nr:30 woensdag geleverd gekregen.

ook heb ik een 4525 bij rc helipower besteld voor mijn 700e en vorige week geleverd gekregen.

zijn allebei inmiddels uitverkocht.

scorpion 4535

was al een poosje opzoek naar een krachtig motortje voor mijn 700e.
op de duitse forums zijn ze over der 4525 goed te spreken dus maar 1 bij rc helipower besteld.
ben nu nog in de testfase, maar power genoeg.

ik las op het duitse forum ook dat er een krachtig scorpion motortje(4535) in de maak was dus ik was wel op de hoogte, maar wist niet precies wanneer.

dus ron bedankt voor de tip.

deze wil ik gebruiken voor een tdr rigid.

Back