Scorpion Brushless ESC 70A - V2 vraagje

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door chaos A.D, 3 mrt 2012.

  1. chaos A.D

    chaos A.D

    Lid geworden:
    6 jan 2012
    Berichten:
    20
    Locatie:
    belgie,hasselt
    haai ieder1... ik heb een vraagje, weet iemand of ik het rood draadje van 1 van de 2 regelaars moet los maken voor geen dobbele stroom te krijgen op men ontvanger???? het gaat om 2 regelaars van scorpion 70amp met ir (ir is da spul voor de afstandbedieningregelaarkaart) deze vraag kan ik niet vinden op internet...en niet op het papier dat bij de regelaars zit.. ik ga het niet zo proberen omdat zo een futaba ontvanger wat duur is voor het te testen... thx anyway..
     
  2. krissiecrash

    krissiecrash

    Lid geworden:
    2 nov 2009
    Berichten:
    558
    Locatie:
    IJmuiden
    Ik neem aan dat je bedoelt dat je ze beide via een y kabeltje op je ontvanger zet.
    Als dit het geval is moet je gewoon alle draadjes laten zitten.
    Beide leveren 6 volt voor de ontvanger dus geen probleem.
     
  3. Richardcj

    Richardcj

    Lid geworden:
    18 jul 2004
    Berichten:
    1.967
    Locatie:
    onder de ruik van amsterdam
  4. chaos A.D

    chaos A.D

    Lid geworden:
    6 jan 2012
    Berichten:
    20
    Locatie:
    belgie,hasselt
    hey krissiecrash en richardcj, thx ... eu ja met y kabel... had het ooit eens gehoord dat als je met 2 regelaars werkt , dat je dan 1 rood kabeltje van de regelaar moest los maken, niet dus... had het wel in het achterhoofd, daar ik nooit iets gebouwd had met 2 motors... maar ja zo leren we nog wat bij..., richard heb die site opgeslagen, thx he mannen...
     
  5. krissiecrash

    krissiecrash

    Lid geworden:
    2 nov 2009
    Berichten:
    558
    Locatie:
    IJmuiden
    Volgens mij is dat alleen van toepassing op de cc bec pro van CastleCreations.
    En chaos A.D. heeft een regelaar van Scorpion
     

Deel Deze Pagina