Scratch bouw Smit bronco.

Hallo mensen,
Ik ben begonnen met de bouw van de Smit bronco, volgende week de romp op halen.
Maar om alvast er mee bezig te zijn begonnen met de kraan (is het zelfde als op mijn multicat), dus alle prints nog het zelfde :)
20230126_142945.jpg

Grt peter

Print je die grijper of wordt die van metaal Peter? Gr. Klaas.

Eerste bouw van de aandrijving gemaakt, redelijk goed gelukt, er zit een 70mm schijf aan de as voor passing. Echter moet ik de zool van de schroefkoker iets veranderen (vandaar de houtjes). Ook de schroefas ondersteuning gemaakt, in 1x goed. :)
20230201_202602.jpg
20230201_202619.jpg

Grt peter

Wat komt er als aandrijving in Peter? Brushless met vertraging? 70 mm schroeven hebben wel wat vermogen nodig! Gr. Klaas.

Bezig met de boegschroef die ik van Sjoerd overgenomen heb (daarvoor dank:))..
Uitgemeten en gaten geboord, wat blijkt de romp is niet helemaal gelijk links en rechts van de scheg.
Gevolg daarvan is dat de boeg scroef scheef staat, maar dat de gaten aan de buiten zijde gelijk aan de romp ogen.
Ik denk dat ik het zo maar laat.
20230204_135356.jpg
16755155707574130074062345702730.jpg

Aan de scheg kan je zien dat de romp niet helemaal gelijk licht.
Grt peter

Do'nt worry Peter, it's only cosmetic. Oftewel scheve dingen piesen ook. Als het werkt en niet lekt, lekker zo laten. Pas bij dit soort dingen ga je zien dat de boel niet symmetrisch is. Lekker doorgaan! Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Het systeem wat ik in mijn Enterprise hebt gebouwd kan ik in deze niet kwijt, het is te diep, die ruimte heb ik niet.
grt Peter

Back