Inmiddels vond ik het wel weer s tijd voor nieuw schaalmodel. Het zal een model worden voor indoor vrije vlucht vliegen en op een vrij kleine schaal namelijk 55 cm spanwijdte.
De keuze is gevallen op een SE5a.
Dit model is vaker gebouwd door indoor schaalvliegers en doet het aardig goed. Ik wil het liefst de meeste details precies namaken zoals de ribben. Deze zijn niet massief maar opgebouwd.
De aandrijving zal m.b.v een electromotor gedaan worden.
Hoogstwaarschijnlijk deze motor.
Deze wordt aangedreven door 1 tot 2 cellen lipopakket.
Deze motor wordt m.b.v een flight profiler gestuurd en geprogrammeerd hierover later wel een keer meer.
Heeft iemand nog een tekening of in ieder geval een profiel van de vleugels en stabilo voor me. De tekening met alle originele posities van de ribben heb ik al. Alleen heb geen profiel van de vleugels. De voorwaarde is wel dat het profiel zodanig moet zijn dat het op die kleine schaal nog vliegt.
Alle andere informatie over deze kist is altijd welkom.
Bernard
De keuze is gevallen op een SE5a.

Dit model is vaker gebouwd door indoor schaalvliegers en doet het aardig goed. Ik wil het liefst de meeste details precies namaken zoals de ribben. Deze zijn niet massief maar opgebouwd.
De aandrijving zal m.b.v een electromotor gedaan worden.

Hoogstwaarschijnlijk deze motor.
Deze wordt aangedreven door 1 tot 2 cellen lipopakket.
Deze motor wordt m.b.v een flight profiler gestuurd en geprogrammeerd hierover later wel een keer meer.

Heeft iemand nog een tekening of in ieder geval een profiel van de vleugels en stabilo voor me. De tekening met alle originele posities van de ribben heb ik al. Alleen heb geen profiel van de vleugels. De voorwaarde is wel dat het profiel zodanig moet zijn dat het op die kleine schaal nog vliegt.
Alle andere informatie over deze kist is altijd welkom.
Bernard