Sea Vampire met Turbine motor

• Topicstarter Topicstarter Airscout BasQ
  • Startdatum Startdatum
A

Airscout BasQ

Guest
beste lijnbestuurders en andere geïnteresseerde,

Ik was tijdens het weekend van 23 en 24 juli bij de basic carrierdeck wedstrijd op Old Waden te Engeland, en ik heb daar gezien en gefilmd een Sea Vampire met een turbine motor! Omdat dit volgens mij een uniek model is wilde ik dat met jullie delen en er achter komen of er niet nog meer lijnbestuurde modellen zijn met een turbine motor en wellicht in Nederland!

bij deze het het filmpje.

[URL="
C/L: Sea Vampire[/URL]

met vriendelijke luchtscout groet,

BasQ

Laatst bewerkt door een moderator:
2 mogelijkheden:

1. Het zwaartpunt ligt veel te ver naar achteren.
2. Die man kan gewoon niet sturen...

Tja, zoiets wat alleen maar wat rondjes hobbelt zonder dat daar bijzondere verrichtingen mee gepaard gaan, kan mij niet boeien, sorry.....:(

2 mogelijkheden:

1. Het zwaartpunt ligt veel te ver naar achteren.
2. Die man kan gewoon niet sturen...

Tja, zoiets wat alleen maar wat rondjes hobbelt zonder dat daar bijzondere verrichtingen mee gepaard gaan, kan mij niet boeien, sorry.....:(

Beste Bruno,

Ik vrees dat het zwaartepunt niet ideaal is geweest. Mike vertelde mij dat het vliegtuig enorm trekt en zwaar is om te vliegen. Dit zal vast ook niet helpen :P

Mvg

BasQ

Het blijft niet mijn ding lijnbesturing en dat is puur van het feit dat ik zelf dan ernstig last krijg van duizeligheid(de gewenning is nooit daar geweest ), wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor dit bouwwerk ,integendeel .
zeer mooi zelfs .is wel voor het eerst dat ik een turbine op een lb zie .

Back