Seabottom Subsail 2006

Discussie in 'Duikboten' gestart door Lex Verkuijl, 5 okt 2005.

  1. Tijgerhaai

    Tijgerhaai Guest

    home again......

    A big Thank You to the organizers of this great day in Lelystad. It was a pleasure to meet You all.

    wieder zu Hause....

    Ein großes Dankeschön an die Organisatoren für diesen schönen tag in Lelystad. Es war uns ein Vergnügen euch alle zu treffen.

    Regards/Grüße

    Lothar
     
  2. norwin

    norwin

    Lid geworden:
    29 sep 2004
    Berichten:
    761
    Locatie:
    Swifterbant
    Geachte heer Roel niet om het een of ander maar ik val ook onder het bovenwater tuig zoals hierboven omschreven. 8O
    En ik was zo vrij om een paar foto's te plaatsen hierover :oops:
    Ik begrijp uit uw reactie dat dit niet op prijs wordt gesteld waar voor excuses :worship:
    Met vriendelijke groeten de catering :wink: :wink:
     
  3. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.604
    Locatie:
    Lelystad
    Hallo onderwatervrienden,

    Dank voor de complimenten :worship: , maar die wil ik vooral doorschuiven naar de mensen van Isis, en de Duikboten Vaargroep leden die ook al vroeg aanwezig waren om te helpen met opbouwen, en uiteindelijk met afbreken. Ik geloof dat Mart er s'morgens bijna als eerste was, in ieder geval al voor ondergetekende!

    Het weer zat begin van de dag niet zo mee, maar eigenlijk heb ik er weinig van gemerkt. Onder de tent bleef de kapitein en zender droog, en die boot, hattie maar een houten sigaar moeten blijven, en geen duikboot moeten worden. Het heeft in ieder geval de stemming onder de deelnemers niet geschaad! Het was weer een uitstekende dag, weer veel bekenden gesproken, en weer ideeën opgedaan.

    Ook nog dank aan de cameraman, Jaco. :worship: Hij heeft al z'n bandjes (of zijn dat tegenwoordig ook al geheugensticks??) volgeschoten, en zal hier nog iets leuks van in elkaar zetten. Dat is hem wel toevertrouwd, en zodra ik de DVD binnen heb zal ik het jullie doorgeven.

    En voor volgend jaar? Natuurlijk weer een Seabottom Subsail! En door velen werd er over een weekend gefluisterd, we gaan kijken of het te realiseren is, de eerste zaadjes in die richting zijn al gezaaid. Draadje volgt tzt.
     
  4. Ron Keller

    Ron Keller

    Lid geworden:
    29 okt 2005
    Berichten:
    231
    Locatie:
    Rotterdam
    hallo,

    Ik heb me gisteren absoluut kostelijk vermaakt en vooral met al dat Walrus
    geweld(echt waanzinnig) en dit is absoluut voor herhaling vatbaar.

    En jongens van de organisatie......petje af.......
    Goed werk afgeleverd.

    met vriendelijke groet,
    Ron.

    ___________
    de meeste beschadigingen,
    komen door transport
     
  5. Rob van den Berg

    Rob van den Berg

    Lid geworden:
    5 apr 2005
    Berichten:
    30
    Locatie:
    Pijnacker
    Hoi allemaal,

    Bedankt iedereen die deze dag weer tot een fijne interessante en inspirerende happening hebben gemaakt. Eén dag varen levert weer maanden 'van de straat' op.

    groet,
    Rob van den Berg :
     
  6. vir niks ni bang ni boot

    vir niks ni bang ni boot In Memoriam

    Lid geworden:
    14 jan 2005
    Berichten:
    221
    Locatie:
    pingjum-friesland
    hoi
    nogmaals iedereen bedankt voor de gezellige dag en organisatie.
    hardstikke leuk om nieuwe en oude kennissen te ontmoeten na 1 jaar en 17 jaar het gaf genoeg spraakwater.
    groeten fred
     
  7. Joop.O.H.

    Joop.O.H.

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    829
    Locatie:
    Hengelo
    Hi Allen

    Van deze kant ook nog bedankt voor de goede organisatie en de vrije koffie.
    Ik heb weer veel geleerd en ga nu mijn Lagelegler monteren die ik terplekke van Norbert heb gekocht .
    Zonder zo'n regelaar was er niet mee te varen,het was meer een struisvogel dan een duikboot want hij heeft wel tien keer zijn kop in het zand gestoken om dan met zijn kont weer boven water te komen.
    Trouwens de nieuw gemonteerde magneetventielen hebben probleemloos gewerkt.

    Gr. Joop
     
  8. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Hoi Joop,

    Wat betreft de lageregelaar, Ik had hem ook terplekke gekocht en gemonteerd! Ik kende mijn U 1234 niet meer terug. Dat ding is echt een uitkomst. Voor sommige kwam ik arrogant over, terwijl ik zo blij als een klein kind. Het afstellen Is niet zo moeilijk als het lijkt. Maar ik stuur je wel een pb't daarover.

    Groetjes Douglas
     
  9. rob niezing

    rob niezing

    Lid geworden:
    12 feb 2006
    Berichten:
    509
    Locatie:
    eindhoven
    hoi douglas
    je maakt me nu wel heel ongeduldig met die lageregler,ik ben helaas verhinderd geweest,maar ik heb er ook een besteld,en wat dat arrogant betreft dat moet je breed zien dat ben je nogal vlug

    groeten rob niezing
     
  10. ---
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2009
  11. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.604
    Locatie:
    Lelystad
    Hallo mensen,

    Blij dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad! :thumbsup:

    Maar in het foto-draadje dat Roel opgestart heeft blijft het akelig stil. Buiten de fraaie foto's van Roel dan, met het zo typerende commentaar erbij. 8O :wink: Heeft iedereen, net als ikzelf trouwens :oops: , alleen maar staan praten en varen? Bij het uitpakken van de spullen thuis had ik opeens zoiets van 'o ja, dat fototoestel had ik ook bij me .... Sh%#$t, weer vergeten!' :roll:
     
  12. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Hoi Lex,

    Eh nee je bent niet de enige. Ik heb namelijk ook teveel lopen kletsen en te veel (onderwater) gevaren. Eenmaal thuis was de vraag van mijn vrouw, waar zijn de foto's? Tja :oops: die had ik niet! Wat ik wel gezien heb is dat er erg veel foto's zijn gemaakt door anderen. En dat er veel gefilmd is. Dus ik ben ook erg benieuwd!

    Ik zit er echt naar uit te kijken!

    @Rob Niezing, Je woont bij mij in de buurt. We kunnen wel een keer afspreken, dan kan je gelijk zien wat zo'n regelaar doet met mijn U 1234.

    Groetjes Douglas
     
  13. Kloppertjes

    Kloppertjes Guest

    Helaas had ik maandag een examen scheikunde. Dat heb ik toch maar even voor laten gaan. Misschien ben ik er volgend jaar wel bij. Lijkt me erg leuk.
     
  14. raalst

    raalst

    Lid geworden:
    16 mei 2005
    Berichten:
    1.070
    Locatie:
    onder water
    De eerste foto's zijn op http://www.duikboot-vaargroep.nl/
    te bewonderen, onder "fotoalbum".

    er kan nog meer bij !

    Ps,
    Mart, met welke statistieken kunnen we opscheppen ?
    hoeveel mensen en boten waren er uiteindelijk ?
     
  15. ---
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2009
  16. rob niezing

    rob niezing

    Lid geworden:
    12 feb 2006
    Berichten:
    509
    Locatie:
    eindhoven
    hallo douglas
    bedankt voor de aanbieding om te komen kijken het lijkt me leuk om te doen ik stuur je een pb tje er over. ik las dat het een prettige dag was zondag jammer dat ik er niet bij kon zijn.volgend jaar beter!
    groeten rob
     
  17. rob niezing

    rob niezing

    Lid geworden:
    12 feb 2006
    Berichten:
    509
    Locatie:
    eindhoven
    hallo douglas,
    ik had nog een vraag na aanleiding van jou regelaar, welk type heb jij de lage of de lage en diepteregelaar .ik heb de lage besteld voor mijn U 2540 welk ik nog aan het bouwen ben(statisch) maar het gaat nog wel even duren bij norbert heb ik de indruk

    groeten rob
     
  18. Rene Witteman

    Rene Witteman

    Lid geworden:
    12 aug 2005
    Berichten:
    487
    Locatie:
    Utrechtse Heuvelrug
    Beste Rob,
    Norbert stuurt e.e.a. in de regel binnen 10 dagen af.

    mvg Rene
     
  19. rob niezing

    rob niezing

    Lid geworden:
    12 feb 2006
    Berichten:
    509
    Locatie:
    eindhoven
    Hoi Rene,

    Bedankt voor je berichtje ik wacht geduldig af,op de vaardag ,waar ik afwezig was, zou hij de regler en nog wat spulletjes meenemen maar het was gelijk op,en daarvoor heb ik al een pikeetje zitten wachten(sorry pikeet=theepauze=zeemanstaal)

    Groeten rob
     
  20. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Hoi Rob,

    Ik heb de gewone regelaar zonder dieptesensor. Dat scheelde mij 100 euro. Ik heb er gisteren nog mee gevaren en hij werkt echt perfect! Ik heb die diepte sensor niet nodig. begrijp me niet verkeerd, met sensor vaart hij nog beter! Maar ik heb deze niet nodig.

    Gisteren zijn hier prachtige foto's van gemaakt, die zet ik later nog wel op mijn eigen draadje!

    Groetjes Douglas
     

Deel Deze Pagina