voor mij houd het hierme op
grt.theo
grt.theo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mdejong zei:@Lex,
Zet mij er ook maar op. Hopelijk met mijn U177.
Je kunt mij tevens noteren als standby duiker (gezien laatste meeting misschien niet onverstandig) en onderwater fotograaf (laatste alleen als jullie vaarwater tenminste 1 meter zicht heeft).
M.v.g.
Mathijs
Lex Verkuijl zei:![]()
Hallo allemaal,
Nou, daar gaat'ie dan weer! Na het succes van 2005 kan de Seabottom Subsail 2006 natuurlijk niet uitblijven. Tijdens de oprichtingsvergadering annex vaardag van de Duikboten Vaargroep te Lelystad is er een voorlopige datum geprikt van 28 Mei 2006, waar U-kater al over schreef. Deze datum bleek alleen niet zo gunstig, we wilden namelijk proberen om deze keer ook wat Duitse U-Boot bouwers erbij te krijgen. Die hebben echter, en sommigen van ons ook, in dat weekend een groot Modellboottreffen in Freibad Großbreitenbach. Dank voor de waarschuwing Hein! Daarom is er een nieuwe, nog steeds voorlopige, datum geprikt:
Zondag 21 Mei 2006
En weer in het vaarwater van Modelbotenclub Isis in Lelystad.
Nog even bewust geen weekend, in verband met de organisatorische beslommeringen. Als er mensen zijn die zich nu reeds willen aanmelden, feel free! Ik heb mijn aanmeldbestandje weer leeg gemaakt, dus kom maar op.