sebart miss wind S 50E

Keek op de site van sebart en zag een interessant nieuw model.

De: sebart miss wind S 50E

50E Class - Sebart.it
0hGQKxvjxQc[/media] - SEBASTIANO CON MISS WIND S50E

Hij kost zon 329€. Dat is 100€ meer als een even grote sukhoi.

Zou het prijsverschil blijven ivm. 2 vleugels op zakt die nog wat als hij goed verkrijgbaar is?

Wat merk je nu echt als je met 2 vleugels vliegt ipv 1 als met een sukhoi?
Lijkt op het eerste gezicht trager te vliegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is meer een hybride model. De Sukhoi is echt bedoeld voor 3D, de Miss Wind eigenlijk meer voor kunstvlucht. Het is dan ook een verkleining van Sebastiano Silvestri's 'Miss Wind 140', een Oxai wedstrijdmodel (2m, 3600 euro).

Daarom is ie ook duur. Niet vanwege de vleugels.

Had er al opgezocht maar de zoek machine van dit forum gaf geen resultaat.

In dat andere topic wordt beweerd dat een dubbeldekker in het algemeen mindere vlieg eigenschappen heeft.

Wat zijn de grootste merkbare verschillen?

Mij lijkt dat hij veel langzamer gevlogen kan worden omdat je meer vleugel hebt en ze dus minder vleugel belasting hebt.

Zoals ik in het andere topic zei, de Sukhoi29 en de miss wind zijn TOTAAL NIET vergelijkbaar wat betreft vliegeigenschappen.
Wil je 3D vliegen koop de sukhoi, echt (een van de) allerbeste modellen op dit moment te koop!

Als ik het goed heb werd het wk F3A vorig jaar gewonnen door een dubbeldekker, dus je kunt zeggen dat een monodekker niet per definitie beter is.

Nu krijg je van die vragen, wat is beter? een S29 of Angel? Omdat het niet duidelijk beschreven staat dat het een enorm verschil zit tussen de 2.
Mss wind, wind en Angel komen enigszins in dezelfde klasse.

En dan nu, SLOTJE!

En hier verder: vid-sebart-miss-wind-50-leuke-trainer-2

Laatst bewerkt door een moderator:
Back