Hallo mede vliegers,
Nu mijn overstap naar electro zo goed bevalt wil ik naast de parzone extra 300 een wat groter model.
Mijn oog is gevallen op een wind S van sebart.
Hou wel van wat pattern vliegen maar heb geen wedstrijd aspiraties.
De bedoeling was eerst de 110E aan te schaffen maar nu zie ik dat er ook net een 50 E versie uitgekomen is.
Zijn de vlieg verschillen erg groot behalve dat de grotere met wind beter zijn best zal doen.
Is er al iemand die ervaring heeft met de 50E?
Afgelopen week een Angel 50 E gezien op ons veld en zag er ook erg leuk uit.
Over de 110e heb ik inmiddels veel gelezen hier op het forum.
Wat zullen de kosten ongeveer zijn om deze modellen compleet vliegklaar te maken exclusief zender/ontvanger, het model zal waarschijnlijk als combo gekocht worden tzt bij Hobby inn..
Een Lader is inmiddels besteld, de vernieuwde hyperion dual lader dus dat moet goed komen.
Is voor deze modellen ook een powerbox nodig ( dezen zijn er voor om apparte accu's voor ontvanger te plaatsen of heb ik het mis) ?
Ik hoop dat jullie mij wat op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Nu mijn overstap naar electro zo goed bevalt wil ik naast de parzone extra 300 een wat groter model.
Mijn oog is gevallen op een wind S van sebart.
Hou wel van wat pattern vliegen maar heb geen wedstrijd aspiraties.
De bedoeling was eerst de 110E aan te schaffen maar nu zie ik dat er ook net een 50 E versie uitgekomen is.
Zijn de vlieg verschillen erg groot behalve dat de grotere met wind beter zijn best zal doen.
Is er al iemand die ervaring heeft met de 50E?
Afgelopen week een Angel 50 E gezien op ons veld en zag er ook erg leuk uit.
Over de 110e heb ik inmiddels veel gelezen hier op het forum.
Wat zullen de kosten ongeveer zijn om deze modellen compleet vliegklaar te maken exclusief zender/ontvanger, het model zal waarschijnlijk als combo gekocht worden tzt bij Hobby inn..
Een Lader is inmiddels besteld, de vernieuwde hyperion dual lader dus dat moet goed komen.
Is voor deze modellen ook een powerbox nodig ( dezen zijn er voor om apparte accu's voor ontvanger te plaatsen of heb ik het mis) ?
Ik hoop dat jullie mij wat op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt.