Seben racing via ebay .

• Topicstarter Topicstarter dirtbike72
  • Startdatum Startdatum
die had ik al gelezen , kdacht gewoon dat er intussen al nog iemand zou zijn die ervaring heeft met het merk ;D

M'n broer heeft daarnet de auto besteld :)

Zalig , nu gaan we samen kunnen rijden:-D , mijn nieuw fazertje met 1 versnelling zal wel niet meekunnen XD

Het zal mij niets verbazen als je Fazer net zo snel is hoor...misschien niet op topsnelheid, maar zet maar eens een baantje uit en ga rondjes maken.

Het zal mij niets verbazen als je Fazer net zo snel is hoor...misschien niet op topsnelheid, maar zet maar eens een baantje uit en ga rondjes maken.

hopen maar :-D , die seben heeft wel 2.67 cc (.16) , ik maar 2.5cc (.15) , én ie heeft een alu koppeling , maarja dat zal het verschil wel niet maken zeker ;)

die 0,17 cc gaan het verschil niet maken en die alu koppeling ook niet, als je je motor goed afgesteld hebt en de juiste brandstof gebruikt zijn zulke onderdelen toch echt te verwaarlozen. Een setje banden van goede kwaliteit maakt veeeeel meer verschil dan deze onderdelen.

die 0,17 cc gaan het verschil niet maken en die alu koppeling ook niet, als je je motor goed afgesteld hebt en de juiste brandstof gebruikt zijn zulke onderdelen toch echt te verwaarlozen. Een setje banden van goede kwaliteit maakt veeeeel meer verschil dan deze onderdelen.
:-D Leuk te horen , en normaal rijden we op een klein circuitje dus aan z'n 2e vitesse zal ie niet veel hebben ;D

Stel je voor dat de chinese seben van de helft van de prijs me voorbij rijdt XD , maarja erg zou ik het niet vinden hoor , met 2 is sowiezo veel toffer :)

Nog een tipje; Als je extra grip zoekt en op een redelijk schoon circuit rijdt kun je ook altijd nog op foam gaan rijden.

Nog een tipje; Als je extra grip zoekt en op een redelijk schoon circuit rijdt kun je ook altijd nog op foam gaan rijden.

echt meer grip zoek ik eigelijk niet , een beetje slippen en slieren vindt ik wel plezant , en m'n broer is net dezelfde :-D

Echt racen gaan we wss niet veel doen , gewoon wat zot doen en voor wie het mooiste driftje in de bocht :-D

als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het een HPI RS4 nitro 3 is lol, hoop alleen dat je er onderdelen kunt voor krijgen

Besef ook dat je onderdelen moet hebben.....

Maar de OSMAX fabrikaat motor op een Fazer is niet te vergelijken met een aftans Taiwanees motortje met 0.17cc meer en inderdaad zal het met alle twee voor de 1e keer moeilijk worden een uitgestippelde baan te volgen.

Besef ook dat je onderdelen moet hebben.....

Maar de OSMAX fabrikaat motor op een Fazer is niet te vergelijken met een aftans Taiwanees motortje met 0.17cc meer en inderdaad zal het met alle twee voor de 1e keer moeilijk worden een uitgestippelde baan te volgen.

Onderdelen zal denk ik wel meevallen , ik weet wel dat je niet bij een modelbouwwinkel moet aankloppen , maar via internet vind je redelijk makkelijk alle stukken hoor ;D

En als je kijkt naar de spotprijs XD voor 138 euro heeftie een RTR auto met 2 versnellingen en een failsafe allemaal aan huis geleverd :-D .

Ben echt benieuwd hoe het autotje zal rijden :D het filmpje is allesinds veelbelovend .

deze is het , alleen noemen ze hem hier redcat :D 6T4dxLlIuTQ[/media] - Lightening STR Nitro

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderdelen zal denk ik wel meevallen , ik weet wel dat je niet bij een modelbouwwinkel moet aankloppen , maar via internet vind je redelijk makkelijk alle stukken hoor ;D

En als je kijkt naar de spotprijs XD voor 138 euro heeftie een RTR auto met 2 versnellingen en een failsafe allemaal aan huis geleverd :-D .

Ben echt benieuwd hoe het autotje zal rijden :D het filmpje is allesinds veelbelovend .

deze is het , alleen noemen ze hem hier redcat :D [URL="
- Lightening STR Nitro[/URL]

Voor dat geld heb je een auto tje bij conrad, waarvoor je in Nederland onderdelen kan kopen, en die een Force motor heeft(beter dan den taiwan spul..)

Ach,. blijkbaar hebben jullie de keuze al gemaakt, en voor de prijs die het ding kost, zou ik zeggen: lekker laten staan en doorsparen voor iets beters.;):rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor dat geld heb je een auto tje bij conrad, waarvoor je in Nederland onderdelen kan kopen, en die een Force motor heeft(beter dan den taiwan spul..)

Ach,. blijkbaar hebben jullie de keuze al gemaakt, en voor de prijs die het ding kost, zou ik zeggen: lekker laten staan en doorsparen voor iets beters.;):rolleyes:

Hardcore rc'ers zijn we zeker niet , t'is maar af en toe is in de weekend dat we er mee buiten komen , dus volgens mij zl dat autotje wel volstaan .

enals het 2 weken of meer duurt om aan een stukje te geraken kan dat dus eigelijk ook helemaal geen kwaad , we hebben genoeg andere bezigheden ;)

Back