Secondelijm verwijderen?

Zap Debonder of met aceton, maar probeer beiden eerst uit op een proefstukje voordat je vleugel, of de verf van de folie oplost

Kwiklink Modelbouw Aktueel MEI 2002 zei:
Kledingreiniger van Greven
Ook grootverbruiker van secondenlijm (cyanoacrylaatlijm)? En ook al jeans, truien en hemden weggegooid omdat ze vol zaten met druppels secondenlijm. Ook al eens een model "verfraaid" met hopeloos gemorste secondenlijm die niet meer weg te krijgen is? Dan is het nu tijd voor Greven's reinigings voor secondenlijm. Zelf heb ik 2 paar goede jeans met dikke vlekken oude, totaal uitgeharde secondenlijm weten te redden door de vlekken te behandelen met deze reiniger. Ik kocht een literblik, vulde een 2 ml spuit met reiniger en wreef, druppel voor druppel over de secondenlijmvlekken. Na een aantal minuten kon ik de lijmresten eenvoudig uit de stof krabben. Broek in de was en voor €3,80, want dat kost een klein flesje met 25 ml, was mijn jeans weer zo goed als nieuw. En voor dat geld koop je geen nieuwe broek! Een literblik kost overigens €13,- Let wel op, Greven reiniger kan de kleur van stof doen veranderen dus eerst op een niet zichtbaar plekje uitproberen.

Info: Model Engineering bv. Bangert 23 1689 CJ Zwaag. Tel. 0229261577

Hallo,

Vandaag ben ik per ongeluk op een bankje gaan zitten waar iemand dus een rotstreek mee had uitgehaald, secondenlijm erop gespoten. En daar ben ik helaas in mijn ontwetendheid op gaan zitten met mn nieuwe broek.

In reactie op de Greven reiniger.
Werkt dit ook echt???

Kun je me alsjeblieft antwoorden, d.m.v. een mailtje naar mijn mailadres te sturen?
mailadres = happygirl_sylvana@hotmail.com

Ik hoop dat dit spul echt werkt, dit een me echt nog nooit overkomen en vindt ik ook een behoorlijke rotstreek van diegene die dit soort dingen doet. 'T was echt een hele mooie broek.

Alvast bedankt en ik hoop van zegen.

Sylvana

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Vandaag ben ik per ongeluk op een bankje gaan zitten waar iemand dus een rotstreek mee had uitgehaald, secondenlijm erop gespoten. En daar ben ik helaas in mijn ontwetendheid op gaan zitten met mn nieuwe broek.

In reactie op de Greven reiniger.
Werkt dit ook echt???

Kun je me alsjeblieft antwoorden, d.m.v. een mailtje naar mijn mailadres te sturen?
mailadres = happygirl_sylvana@hotmail.com

Ik hoop dat dit spul echt werkt, dit een me echt nog nooit overkomen en vindt ik ook een behoorlijke rotstreek van diegene die dit soort dingen doet. 'T was echt een hele mooie broek.

Alvast bedankt en ik hoop van zegen.

Sylvana
Waarom zou ik een bericht de wereld in helpen wat gelogen zou zijn???? M.a.w. Het werkt wel degelijk.
Frans

Back