Seizoensafsluiting Mac-Vlijmen zondag 9 oktober 2016.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door kyosho bert, 6 okt 2016.

  1. kyosho bert

    kyosho bert

    Lid geworden:
    12 apr 2013
    Berichten:
    70
    Locatie:
    Noord-Brabant
    As. zondag 9 oktober 2016 vanaf 10.00 uur wordt het rc-seizoen afgesloten bij MAC-Vlijmen in Nieuwkuijk (N-B). ( Nabij de Emma-molen.) De club heeft het enige klei-circuit in de hele regio. Er zal geracet worden in de 2WD, 4WD en de Short Course klassen. Op deze dag worden ook de clubkampioenen bekend. Het circuit is de afgelopen plaatsen op diverse plekken totaal vernieuwd en vormt een nieuwe uitdaging voor alle rijders. Iedereen is welkom om het evenement gratis bij te wonen.
    M.v.g.

    Kyosho Bert.
    IMG_1940.JPG IMG_1952.JPG IMG_2011.JPG IMG_1970.JPG IMG_2016.JPG
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Snooky

    Snooky

    Lid geworden:
    24 jan 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Drennte
    Kan je hier ook op een zondag of zaterdag rijden met een 1/12 schaal stadium truck ?
     
  3. b4

    b4

    Lid geworden:
    6 jan 2005
    Berichten:
    103
    Locatie:
    nieuwkuijk
    Hey Snooky er kan nu niet gereden worden omdat het nu te nat is en je de baan stuk zou rijden.
    We gaan weer open als het weer wat beter word meestal rond maart april het zal wel op de site van
    MAC Vlijmen staan.
    Dan kun je altijd een keer komen rijden als er ook leden van MAC Vlijmen zijn.
    Je kunt dan het beste even mailen en vragen wanneer er iemand is.
    Het mail adres kun je op de site van MAC Vlijmen vinden.

    mvg tom
     
  4. Snooky

    Snooky

    Lid geworden:
    24 jan 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Drennte
    Hey wat leuk wat van Julie te horen. Nou ik ga zeker even kijken en mailen. Heb wat afbeelding gezien en baan lijkt me super voor de soort RC wagen die ik heb. ;) hoop ik dat snel mooi weer is haha :)
     
  5. b4

    b4

    Lid geworden:
    6 jan 2005
    Berichten:
    103
    Locatie:
    nieuwkuijk
  6. Snooky

    Snooky

    Lid geworden:
    24 jan 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Drennte
    Hey bedankt kom zeker x langs maar is voor mij 170 km rijden maar dat heb er wel voor over af en toe:) maar zoek ook iets voor paar x per maand.
     

Deel Deze Pagina