Selectie voor WK F3F October 2012 in Duitsland

Discussie in 'Hellingzweven' gestart door Rick NL, 22 jan 2012.

  1. Rick NL

    Rick NL PH-SAM

    Lid geworden:
    18 apr 2008
    Berichten:
    4.054
    Locatie:
    Gouda
    Vandaag op de vliegersvergadering van de KNVvL heb ik de plannen uit de doeken gedaan met betrekking tot de 1e WK F3F die van 6 - 13 October in Kap Arkona Rügen in Noord Duitsland gevlogen zullen worden.

    De kosten voor deelname zijn geheel voor eigen rekening, inschrijfgeld is € 330,- maar meer info is te vinden op het officiele wedstrijd bulletin:
    http://www.f3f.de/fileadmin/user_upload/f3f/WC_F3F_2012/12_F3F_WCh_Bulletin_1.pdf

    Omdat er al 4 gegadigden zijn die mee zouden willen vliegen komt er in ieder geval een selectie wedstrijd om de beste drie deelnemers te selecteren.

    Bij deze wil ik ieder serieuze gegadigde die ook mee zouden willen vliegen oproepen zich te melden bij mij. Eerst via een pb, dan hebben we verder via email en telefoon contact. We kunnen dan hen betrekken bij de datum keuze.
    Voor algemene vragen over F3F en de selectie is het forum ook zeer geschikt.

    Het nu bekende deelnemersveld is als volgt:
    Erik Heijne
    Robert Hermans
    Frits Donker-Duyvis
    Rick Ruijsink

    Aangezien de eerste drie liefhebbers actieve F3B vliegers zijn, is het aantal mogelijke wedstrijd dagen beperkt door de F3B kalender.
    Zoals het er nu naar uitziet zijn de volgende mogelijkheden open.
    11 maart
    18 maart
    25 maart
    27 mei
    3 juni
    19 augustus
    25 augustus

    De eerste en de laatste twee lijken me eigenlijk te vroeg cq te laat, met 27 mei (pinksteren) als meest ideale mbt voorbereiding voor de selectie en daarna voor de WK.

    Het idee is de datum vast te leggen, en dan afhankelijk van de voorspelde windrichting twee dagen te voren de plaats vast te leggen. bij ZW Zoutelande, NW LVS, bij andere windrichtingen moet ik op zoek naar geschikte hellingen niet al te ver bv. Duitsland in. Ik sta open voor suggesties.

    Frits en ik vliegen in juni dit jaar in Frankrijk twee wedstrijden, in Cannes en Briancon.
    Wanneer volgens verwachting, in 2013 de Maasvlakte 2 voor ons open is, zullen daar een of meerdere wedstrijden worden georganiseerd voor het nationale kampioenschap.

    Rick Ruijsink
     
  2. robert14

    robert14 Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 mrt 2006
    Berichten:
    5.709
    Locatie:
    Warffum
    Rick,

    op de rb-zweef vergadering hoorde ik ook intresse om mee te doen vanuit de f3k hoek. niet voor het WK, maar wel voor een nationale wedstrijd. Misschien handig om hier ook een beetje rekening mee te houden. je kan me evt een pb sturen voor de complete f3k kalender.
     

Deel Deze Pagina