Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ron4you zei:Met de 720 gaan de snelle jongens die ik tot nu toe heb zien rijden net zo hard als met de 710 dus het is zeker geen "wonder" auto waarmee je ineens sneller gaat.
juliuskolff zei:Heemstede is de enige baan waar de 720 slechts net zo snel is.
M7H zei:Ron4you zei:Met de 720 gaan de snelle jongens die ik tot nu toe heb zien rijden net zo hard als met de 710 dus het is zeker geen "wonder" auto waarmee je ineens sneller gaat.
juliuskolff zei:Heemstede is de enige baan waar de 720 slechts net zo snel is.
\]Bart_Banaan zei:Michael kampte met storing... Hij verving zijn gas/rem servo en daarna weer de baan op. Maar ja, toen ging ik weg dus ik weet niet of het geholpen heeft...
En helaas Ron, je staat niet in beeld... :-(
Ron4you zei:\]Bart_Banaan zei:Michael kampte met storing... Hij verving zijn gas/rem servo en daarna weer de baan op. Maar ja, toen ging ik weg dus ik weet niet of het geholpen heeft...
En helaas Ron, je staat niet in beeld... :-(
Je kon me gewoon niet bijhouden met de camera 8O 8O 8)
Ze zijn nu inderdaad een stuk beter het camera werk is ook al vooruit gegaanBart_Banaan zei:Ik heb even een andere converter gebruikt, en de flmpjes zijn wat groter, maar kwalitatief ook een stuk beter; bekijk ze hier:
http://www.rcjracing.com/e107_plugins/content/content.php?cat.1
M7H zei:Ik wil toch wel opmerken dat niet vergeten moet worden dat de MACH wel de thuis baan is, dus daar he je dan behoorlijk voordeel....
Tuurlijk, is de nummer 2 dus iemand geworden dir daar du niet regelmatig rijdt, maar Serpent is wat betreft het circuit in het voordeel...
MS heeft een soortgelijke situatie maar dan dat ze in het "nadeel" waren beargumenteerd met het WK vorig jaar in Messina, dus wat dat betreft kunnen ze hier nu (en daar zullen ze alles aan doen denk ik) goed hun voordeel uit halen....
Want al weten wij allemaal dat de verschillen tussen de auto/motor combinatie gering is, een titel kunnen prolongeren, is een mooi stukje reclame.....