Serpent 720

Ik maak mezelf weer niet duidelijk...als ik over "overstappen" spreek dan praat ik eigenlijk over seizoen 2007.
M'n 710 heeft zeker nog zat uitdaging in petto voor mij, ik rij nu net constante rondjes van 19/19.5 dus voordat we de hoge 16's halen is het gewoon met deze auto :D

Met de 720 gaan de snelle jongens die ik tot nu toe heb zien rijden net zo hard als met de 710 dus het is zeker geen "wonder" auto waarmee je ineens sneller gaat.

Het kriebelt altijd wel als ik eraan denk om weer een nieuwe wagen te bouwen, naja...dan de 710 maar weer eens strippen :D :D

greets, Ron

M7H zei:
Ron4you zei:
Met de 720 gaan de snelle jongens die ik tot nu toe heb zien rijden net zo hard als met de 710 dus het is zeker geen "wonder" auto waarmee je ineens sneller gaat.

juliuskolff zei:
Heemstede is de enige baan waar de 720 slechts net zo snel is.

Maar als die tijden makkelijker te behalen zijn met de 720 dan is het natuurlijk alsnog wel interessant voor ons hobby rijders :)

nieuwe foto's van de 720 dit keer met kapotte voorbumber dus ze kunnen nog steeds stuk :D

http://www.rcteamgo.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=157

De 2 filmpjes zijn hetzelfde....

Overigens is de kwaliteit weer niet echt denderend...

Oeps, even de linkies aangepast.. Nu zijn het twee verschillende...

de kwaliteit...
Ik kan hem naar vanalles converteren, dit is VGA - als .wmv, maar ik kan ze net zo makkelijk in .avi, divx of wat dan ook converteren, maar dan wordt het beeld een stuk keiner dan nu.....

hey bart....geen filmpje van mij?? :D :D

Ik ging even rijden omdat op mylaps stond dat er maar 1 wagen met transponder reed dus ik verwachte weinig verkeer...

Maarja, er rijden dus een aantal nog zonder transponder dus ik belande tussen een paar toprijders. Besloten om maar niet in de weg te gaan rijden en lekker verder wezen kijken naar de stuurkunsten van de aanwezigen :D

Er werd nog volop gezocht naar de goede setup, ook M.Salven leek zijn wagen (nog) niet in orde te hebben. Ben benieuwd hoe het de 720's dit weekend zal vergaan, ben erg benieuwd of de nieuwe serpent zich dit weekend zal bewijzen en op welke manier.

Greets, Ron

Michael kampte met storing... Hij verving zijn gas/rem servo en daarna weer de baan op. Maar ja, toen ging ik weg dus ik weet niet of het geholpen heeft...
En helaas Ron, je staat niet in beeld... :-(

Bart_Banaan zei:
Michael kampte met storing... Hij verving zijn gas/rem servo en daarna weer de baan op. Maar ja, toen ging ik weg dus ik weet niet of het geholpen heeft...
\]

Je kon me gewoon niet bijhouden met de camera 8O 8O 8)

Ron4you zei:
Bart_Banaan zei:
\]

Je kon me gewoon niet bijhouden met de camera 8O 8O 8)

Geloof me om zo'n autootje in het vizier te houden is best een opgave helemaal als je het uit de losse hand doet (zo leek het teminste)
Vrienden van mij hebben geprobeerd foto's te maken dat is dus bijna onmogelijk als ze in actie zijn :)

Het was natuurlijk maar een beetje dollen...ik hoor niet in beeld want ik doe niet mee...ik ben niet goed genoeg :(

Idd stond Jaap uit de losse hand te filmen en dat is moeilijk, erg moeilijk.
Maar laten we blij zijn dat er iemand is die de moeite neemt om voor ons de races en trainigen te filmen!

Greets, Ron

Tja, ook ik moest weer even inkomen....
Nu weet ik weer hoe mijn camera werkt.... en ik weet ongeveer welke 'camera posities' ik in moet nemen. Zondag ga ik weer filmen, morgen heb ik zelf een wedstrijd, dus kan helaas niet komen om te filmen.

Wie weet.... Er zit nog een EK aan te komen waar ik vermoed meer grote namen aan mee zullen doen en mogelijk ook in de top meer merken.

Inderdaad wel een goede opening voor de 720

Ik wil toch wel opmerken dat niet vergeten moet worden dat de MACH wel de thuis baan is, dus daar he je dan behoorlijk voordeel....

Tuurlijk, is de nummer 2 dus iemand geworden dir daar du niet regelmatig rijdt, maar Serpent is wat betreft het circuit in het voordeel...

MS heeft een soortgelijke situatie maar dan dat ze in het "nadeel" waren beargumenteerd met het WK vorig jaar in Messina, dus wat dat betreft kunnen ze hier nu (en daar zullen ze alles aan doen denk ik) goed hun voordeel uit halen....
Want al weten wij allemaal dat de verschillen tussen de auto/motor combinatie gering is, een titel kunnen prolongeren, is een mooi stukje reclame.....

M7H zei:
Ik wil toch wel opmerken dat niet vergeten moet worden dat de MACH wel de thuis baan is, dus daar he je dan behoorlijk voordeel....

Tuurlijk, is de nummer 2 dus iemand geworden dir daar du niet regelmatig rijdt, maar Serpent is wat betreft het circuit in het voordeel...

MS heeft een soortgelijke situatie maar dan dat ze in het "nadeel" waren beargumenteerd met het WK vorig jaar in Messina, dus wat dat betreft kunnen ze hier nu (en daar zullen ze alles aan doen denk ik) goed hun voordeel uit halen....
Want al weten wij allemaal dat de verschillen tussen de auto/motor combinatie gering is, een titel kunnen prolongeren, is een mooi stukje reclame.....

Ben ook nog op zoek naar de uitslag van de nationals (daar rijden ook weer meer andere merken)

De warm-up/practice voor de direct geplaatste was gewoon 'n optocht van 720's :P
Wel grappig dat ze allemaal even 'n drijfstang aan 't inrijden waren...

De auto lijkt 'n stuk makkelijker te zijn en hij's zeker snel.. als 'k naar de training kijk zie 'k in 5 min rijden telkens rondjes van 15.9 dat is wel erg constant en dat is wel beter... verder lijkt 't ook makkelijker sleutelen te zijn.... 't zag er goed uit allemaal...

Back