S
Schrijver99
Guest
lobotm zei:Ben ook nog op zoek naar de uitslag van de nationals (daar rijden ook weer meer andere merken)
http://www.rctech.net/forum/attachment.php?attachmentid=147545
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lobotm zei:Ben ook nog op zoek naar de uitslag van de nationals (daar rijden ook weer meer andere merken)
Ron4you zei:Je kon me gewoon niet bijhouden met de camera 8O 8O 8)
_cyclops_ zei:De warm-up/practice voor de direct geplaatste was gewoon 'n optocht van 720's
Wel grappig dat ze allemaal even 'n drijfstang aan 't inrijden waren...
De auto lijkt 'n stuk makkelijker te zijn en hij's zeker snel.. als 'k naar de training kijk zie 'k in 5 min rijden telkens rondjes van 15.9 dat is wel erg constant en dat is wel beter... verder lijkt 't ook makkelijker sleutelen te zijn.... 't zag er goed uit allemaal...
Roelof zei:Dat laatste linkje blijkt de racereport aan de Mega MF motor gekoppelt te zijn zo als ik ook het halve Serpent team in het afgelopen weekend er mee heb zien rijden......
Ergens zegt mij dat het vertrouwen in hun (Picco-) Mega lijn aan het zakken is.
Roelof zei:Dat laatste linkje blijkt de racereport aan de Mega MF motor gekoppelt te zijn zo als ik ook het halve Serpent team in het afgelopen weekend er mee heb zien rijden......
Ergens zegt mij dat het vertrouwen in hun (Picco-) Mega lijn aan het zakken is.
Wat de links betreft: iedere marketeer zal je vertellen dat je in websites een beetje handig moet linken zodat alle paginas bezocht worden. En aangezien er nog geen 720 product page is....
Ron4you zei:enne Jaap.....bedankt voor het plaatsen van m'n lelijke kop op het forum 8O 8O
R3an!m@ted zei:ja de 720 is iets duurder, maar er zitten al wel allemaal mooie onderdelen op zoals rcc shocks en gear diffs.
En ron jij hebt intresse in een tweedehands 710? Die van mij staat na luxemburg (1 en 2 juli) te koop. :lol: :wink:
Dat is natuurlijk een kromme manier van rekenen. Je krijgt er nu geen standaard adjustable shocks bij en ook geen adjustable ball diffs. Dus die kosten moet je er eigenlijk weer van af trekken. Ook staat 'ie zo te zien op de foto's niet op iets vergelijkbaars als het 'team chassis' (met de uitgefreesde delen) van de 710. DRS (achtersturing), de 'grote innovatie' van de 710 is ook weer verdwenen. Al met al is het eigenlijk een simpeler chassis geworden...Dat van die 5/6% duurder valt me juist erg mee gezien alle opties die op de 720 standaard zijn, jammer dat ik de laatste maanden al zo'n beetje alle opties heb aangeschaft. Ik denk dat ik mijn (eigenlijk nieuwe) 710 dit seizoen maar moet oprijden....tenzij de 720 echt spectaculaire voordelen voor mij heeft.![]()
Qlone zei:[knip] Al met al is het eigenlijk een simpeler chassis geworden...
Het chassis is simpeler geworden maar voornamelijk robuuster en steviger waardoor de auto meer solide en constanter zijn tijden kan rijden. Waarbij de nieuwe shocks en de geardiffs natuurlijk ook aan mee dragen.
'Verkeerd kijken' is hier absoluut niet het geval. Je weerlegt mijn punten alsof ik zeg dat de oude onderdelen beter zijn, maar lees mijn reaktie eerst nog eens een keer goed...R3an!m@ted zei:Dan zit je toch even helemaal verkeerd te kijken.
Er zitten nu rcc shocks op , die vele malen beter zijn dan de verstelbare plastic versies.
In plaats van de ball diff's zitten er nu voor en achter oliediffs, waar je sneller mee bent.
DRS armen, ik ken niemand die dat gebruikt, iedereen laat het in de middelste stand staan.
En het uitgefreesde chassis heeft de auto niet nodig omdat de geometrie met een normaal chassis overeenkomt met een uitgefreesde.
Qlone zei:En het viel me gewoon op dat allemaal met veel fanfare aangekondigde features (DRS, ball diffs)