Serpent 966-E of andere 1:8 onroad

moet zeggen dat ik hem wel wat vreemd vind klinken eigenlijk, klonk niet helemaal gezond... Zou ook een side effect van de driveline kunnen zijn ofzo maar...

En het door spinnen van de banden op zoek naar grip...
Het is zo dat ie bijna evenveel geluid produceert als een brandstof, is alleen iets anders, fuitende tandwielen en motor ( die zo groot als een cola/bier blikje is )

Neen neen, nog niet bewust......:D

Uit mijn bigscale verleden weer wat mensen getroffen die met de Rivall aan de slag gegaan zijn. Daar bovenop een andere lang niet meer gezien rc fanaat die wel stiekem aan de 1/8 aan het denken is. Rijd nu met E-truggy, maar de weinige wedstrijden en plekken om te rijden beginnen een beetje op te spelen. Met een baan in Genk en Bierset waar ook met Rival getest wordt begint bij hem het bloed te kruipen waar het niet kruipen kan. Mijn driver-skills zijn niet zo gevorderd om op dit niveau mee te kunnen.
Maar vindt en de techniek prachtig en het zien rijden blijft altijd mooi.
Zowel de 1/8, super snelheden en ronde tijden. maar ook de Rivall die bijna aan de 1/10 electrootjes doet denken.

1:8 Electro, Als er een dergelijke klasse komt is dat misschien voor mij een reden om weer 1:8 te gaan rijden.

Gaat toch ook wel redelijk [URL="
RS Electron[/URL] :D

We zullen wel zien wat de nabije toekomst brengt.

Andre

Laatst bewerkt door een moderator:
@Olii....zou je anders die meneer eens aan kunnen spreken om te zien of hij interesse heeft om hier wat info te plaatsen of eventueel via pb ofzo? Twee weten altijd meer als 1 hè......

Als je zin hebt om in te loggen op het forum model race Genk(MRG) Modelrace Genk vzw , zou ik een pm sturen naar RobH , hij heeft idd een mrx4 omgebouwt tot electro.
Gaat echt loei-hard , heb hem vorige week horen vertellen hoelang he duurde voor zijn wielen niemeer spinde bij het opkomen van het rechtstuk.
Motor was naartschijnt 58 graden.

@Snoebel , rij je ook soms in Genk ?

Nee, ik ben al een tijdje gestopt met on road, reed op Houthalen.
Kwestie van te weinig tijd, twee kids die beiden on road niet leuk vinden en veel liever gaan bashen in het bos.

Ben wel al een paar keer komen kijken in Genk, het blijft wel kriebelen ;-)

Da's ook de reden waarom ik met een schuin oog al een tijdje ben aan het kijken naar een on road, heb toch geen tijd voor club wedstrijden ofzo, dus het zal voorlopig altijd beperkt blijven tot een beetje trainen, en dan is een 1:8 on road electro zeker wel een optie.
Vind het gewoon gaaf om iets speciaals te doen, heb jaren geleden ook 'geraced' het een 1:10 4takt op Houthalen, heel veel lol mee gehad.

hoi allemaal
ik zal me ff voorstellen mijn naam is jacco
ik rij zelf op gouda met een motonica electron met een mamba monster 2200kv spur 47 pinion 18 op 6s
is dikke fun krijg hem niet vol uit op het rechtestuk
en qua rijtijd valt mee tussen de 15 a 30 minuten ligt er aan hoe hard je de auto
rond laat blazen

groeten jacco

Back