Serpent Cobra GTE 1/8 onroad Topic.

Als je het aan mij vraagt stephan tja mn redenen staan in de post erboven..
Het mij me opzich ook wel voor de hand liggen dat de auto uit balans zou zijn met een truggy motor ze zijn natuurlijk ook niet van dat motor gewicht uit gegaan (dit had ik tenmiste zelf als uitleg verwacht)
Maar ik ben niet echt een circuit rijder en al zeker niet onroad :p
Grts

Gister avond met Michel gereden en was leuk.. aan het einde nog leuke crash....

Aanpassingen hebben goed geholpen.. Welleuk dat iedereen die er mee rijd het echt super vet vindt... Hoop dat er meer mensen bij komen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond nieuwe body testen.
Oke, is voor nu wat simpel gespoten, maar als die goed gaat, is het weer een leuke body erbij en als je hem in meerdere kleuren spuit, of netjes stickers plakt, ziet het er prima uit!
63102_397065153734147_851917591_n.jpg

Mooi he, mijn sneeuwschuiver!

Met het NK van gisteren heb ik besloten komende woensdagavonden eventjes wat tijd te besteden aan mijn pro10, regelaar verder uitzoeken, en de auto set-up verfijnen.

Heeft er toevallig iemand interesse in een gt/e? Ik heb de mijne in de verkoop staan. Ongebouwd, in originele doos. Alles zit erbij. Ik heb alleen het zakje van de gebruiksaanwijzing opengemaakt om alles eens door te lezen. Vraagprijs ( vast ): 250. Gekocht bij Border

heeft iemand nog tips, ik rijd met school ook met de serpent maar nu heeft in de wedstrijd vrijdag de ontvanger problemen, hij viel af en toe uit, niet alleen bij hoge snelheid. toen ik vanuit de pits achter de pacecar aanging kwam ik de eerste bocht niet door omdat hij uitviel
iemand nog tips voor een geschikte ontvanger (+zender) voor een mooie prijs?

ik krijg ook een aspiranten pasje tot december en er zit een kans in dat ik dan de serpent van school uiteindelijk mag gebruiken (na eerst met een slash 2wd, echt, die zijn zo traag...:() dus miss komt er een serpent gebruiker bij.
kopen zit er alleen nog niet echt in ivm geldtekort (zoals iedereen hier)

Kom volgende keer weer even langs op de MACH, dan kijken we er even naar.

Een goed alternatief is een Sanwa MX-V zenderset. Leuke prijs en goede prestaties.

Zal ik doen, waarschijnlijk vrijdag of de week erna, weet alleen niet of ik de Serpent mee kan krijgen van school maar ik zal het vragen

Back