Serpent S 120 onderdelen gezocht

Allen,
Kan er mij iemand een adres/winkel doorgeven waar ze Serpent onderdelen verkopen (en willen opsturen)?
Ben specifiek op zoek naar onderdeel# 411060 (kingpin), 411140 en 411141 (O-ringen).
Greetz en dank bij voorbaat.

Uiteraard had dit topic niet geopend hoeven worden aangezien ik daar het-grote-kleine-vraagjes-topic voor heb uitgevonden.

Dat jij zo'n topic hebt gestart wil niet zeggen dat je dan ook maar iedereen daar naar toe moet verwijzen. Neemt niet weg dat de vraag in dit topic wel heel simpel is omdat Serpent een Nederlands merk is met een Benelux distributeur en veel winkels die dit merk supporten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus jij vond dit topic nodig? Het grote kleine vraagjes topic is gemaakt om juist dit soort topic te voorkomen, dus ja, ik verwijs de ts er dan ook naar.
Dat ik degene ben geweest die hem heeft gemaakt mag niet uitmaken dan ofwel. Wederom weer zon negatieve reactie van u. Word er een beetje moedeloos van tbh.

Dat jij zo'n topic hebt gestart wil niet zeggen dat je dan ook maar iedereen daar naar toe moet verwijzen. Neemt niet weg dat de vraag in dit topic wel heel simpel is omdat Serpent een Nederlands merk is met een Benelux distributeur en veel winkels die dit merk supporten.

Eric.... kijk eens naar de 8e link... die is echt nederlands hoor.
Maar indd google.nl had meer nederlandse resultaten gegeven. Maar hij mocht zelf ook wat moeite doe vind je niet??
Het ging mij erom aan de ts te laten zien dat het onderdeel zo gevonden was. (ongeacht waar, zolang ze maar verzonden). En dat is aardig gelukt dacht ik zo ;)

Alleen zo jammer dat je alleen maar buitenlandse shops krijgt.....met google.NL krijg je ook de leveranciers om de hoek;-)

groet,

Eric

Back