Serpent series ?

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 18 jan 2005.

  1. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Dan jij ook opletten Maarten, er staat duidelijk een smiley achter.......

    Ik snap best dat de kalender gekoppeld is aan de NK kalender, maar had het dan niet handiger geweest om pas wedstrijddata door te geven als de definitieve kalender bekend is?......
     
  2. Het Series document wat nu circuleert is een concept versie wat enkel naar de clubs en naar de NOMAC is verstuurt (18 januari als ik me niet vergis) Foutje van mijn collega, ik heb het enkel voor hem vertaald en aangezien hij geen NL spreekt dacht hij dat het verstuurt kon worden (miscommunicatie, kan gebeuren). de definitieve versie wordt, zover bekent, voorzien van de NK kalender. En zoals ik dus aangeef, het is dus wel naar de NOMAC verstuurd alswel de FBA voor België enz.

    Wijzigingen in het definitieve document worden o.a.

    Systeem voor de punten telling verduidelijkt
    Nieuwe Series administrator
    Volledige kalender (wanneer beschikbaar)
    en nog een aantal kleine aanpassingen

    Maarten
     
  3. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    en wanneer wordt komt dat bij de rijders/clubs/nomac terecht?

    ik ben wel benieuwd hoe je de puntentelling gaat doen :?:

    greetingx,
    Peter van Koningsveld
     
  4. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Zo ... Tis 12 februari geweest en de Nomac ALV is weer achter de rug. Ik heb begrepen dat de SS gewoon door zullen gaan? Nomac doet en kan er niets tegen doen? Het zal me benieuwen wat dit voor commerciele gevolgen zal hebben ....
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Tja.... , Groningen begon er over en legde al vraagtekens op tafel.

    We zullen het komende sezoen dan maar mee moeten leven al is het laatste er nog niet over gezegd. Morgen zie ik Maarten......
     
  6. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Gezien de belangen binnen (bepaalde) leden van Groningen zullen ze het nooit tegenhouden ....
     
  7. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    ben benieuwd wat mugen en kyosho gaan doen...niet dat ik denk dat er een 'merk swap' komt ofzo.
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Niet direct dit jaar, als de series zo een paar jaar door gaan en mogelijk de prijzen interessanter worden zal er een bep. soort volk instromen....
    Vandaag begrepen dat de promotie/degradatie wedstrijd op zeker door gaat gezien de nieuwe inschrijvingen op dit moment en dan is er nog 2 weken te gaan......

    Er is een partij die wel iets van plannen heeft ten gunste van de overige rijders maar dat is afwachten.

    Bij de rijders van de andere merken heerst er toch een lichte vrees dat er anders (lees onbeschofter) gereden gaat worden, daarom is er dus bij de NOMAC opgemerkt dat de wedstrijdleidingen en hun scheidsrechters hier goed op moeten gaan letten.

    En Maarten was er vandaag weer niet :cry:
     
  9. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    voor mij zijn de serpent series een bijzaak, leuk dat ik er mogelijk in mee doe maar daar ga ik echt niet anders voor rijden... in de zin van mugen rijders er uit rammen etc.
    Ik race voor het Nederlands Kampioenschap! de serpent series zie ik meer als een bonus!

    ik hoef mensen niet uit te weg te beuken om er voorbij te kunnen!
    vaak heb ik je al ingehaald voordat je er erg in hebt!
     
  10. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Daar kan je je dit seizoen wel eens lelijk in vergissen ;)

    Maar het is de aard van de mens dat bij meer belangen de vriendelijkheid/collegialiteit afneemt.......
     
  11. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Mee eens....

    maar het is dan eerder dat de ene Serpent rijder de andere eraf zal rijden omdat de andere merk rijders niet van belang zijn.....
     
  12. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    hmm, dat zou bij mij niet het geval zijn... alleen jeroen janken kan wat "tegenstand" geven... voor de rest zijn er weinig echt snelle ongesponsorde serpent rijders 8)
     
  13. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    hoogmoed.... :wink:
     
  14. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    nee, een feit! :lol: 8)
     
  15. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Janken krijgt tegenwoordig ook ondersteuning....
    Hoever je dat sponsering kunt noemen is de vraag.

    Wat die ondertitel van WVK betreft... een 2e plaats met topspul en ik een 4e plaats met bijna 2 jaar oud versleten spul....
    Zoals ik al zei, we gaan het komende seizoen het wel zien :D
     
  16. Chielos

    Chielos

    Lid geworden:
    16 nov 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Haarlem
    JA goed, ik denk dat het er op zal hangen wie er wint. Goed volgend jaar zit ik zo ie zo bij de top 10( als ik geen ziekte krijg ofzo)

    Aangezien ik ongeveer 5 tiende per rondje harder ga, (gekeken op de mach rondetijden van laatste nk) Goed dat houd in dat jullie ergens een Halve seconde moeten vinden :lol:
     
  17. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    haha nog mooier, dan mag hij ook niet mee doen aan de serpent serie's sinds door serpent ondersteunde rijders niet mee mogen doen!
    rofl...wie blijft er dan over???

    @roelof: mwah top spul... 2 evo 5's uit 2002 is top spul...niet echt
    of bedoel je mijn IDM?? 8)

    @chielos...ik heb in het seizoen 2004 niet op de limiet hoeven rijden, btw op rucphen had ik en ronnie een betere quali tijd dan danny!
    nu zal ik wel weer moeten gas geven... :p
     
  18. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Elke serpent rijder wordt toch door serpent ondersteund... de gespronsorde rijders hebben officieel de afspraak dat ze andere rijders moeten helpen in het NK.. iig, zo is het bij de 1:10.....

    En ik rij dan 'n s710, en ja, ik krijg ook hulp van serpent gesponsorde rijders....
     
  19. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Is dat zo? Ik wordt dan wel door een Serpent dealer ondersteund maar dat is echt op eigen initiatief en niet op dat van een Danny of Rick of direct van Serpent.

    laten we zeggen dat Serpent daar nogal selectief mee om weet te gaan. Mocht ik daar nou helemaal naast zitten dan zie ik ze wel verschijnen!
     
  20. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    zo weer ff dit topic op gegraven omdat de serpent series nog steeds actueel zijn.

    -[dit verslag is ook met foto's te bekijken op myTSN]-
    --------------
    Serpent Serie’s Nederland race 4

    Deze race werd gehouden op het hobbelige circuit van Real’80 te Groningen.
    Dit is de thuisbasis van Serpent Serie rijder Jeroen Janken.
    Hij was er dus zeer op gebrand om deze ronde voor de Serie’s te gaan winnen.
    Na 3 races en 3 keer in de Serie’s gewonnen te hebben staat Peter van Koningsveld nog wel stevig op kop, maar na deze wedstrijd is zijn voorsprong wel geslonken.
    Jeroen Janken wist eindelijk de heregomie van Peter van Koningsveld te doorbreken.

    Tijdens de opwarmrondes van de finale bleek de zenderkristal van Peter te zijn beschadigd.
    Hierdoor kon hij pas zeven minuten later starten dan Jeroen Janken.
    Peter probeerde wel om in de resterende 23 minuten het gat met Jeroen zo klein mogelijk te maken.
    Maar het mocht niet baten, Jeroen Janken eindigde nog met 27 ronden voorsprong op Peter van Koningsveld.
    En hiermee won Jeroen Janken zijn eerste Serpent Serie’s wedstrijd.

    In de NOMAC-Cup was het wel even wat spannender.
    Met maar liefst 4 Serpent Serie’s rijders in de finale, dit zijn Rik Veenma, Arco Wijnen, Jan R. Smit en Joey Sorber.
    Rik Veenma had voor deze race de beste kaarten en won niet alleen de Serpent Serie’s maar ook het NK in de NOMAC-Cup!
    Maar voor het zover kon komen had Rik wel een fikse domper te verwerken.
    Na de kwalificatie’s stond hij op een zeer keurige 2de plaats, met 0.007 seconden verwijdert van de pole postitie.
    Tijdens de start van de finale leek alles florisant te lopen, todat een andere rijder een iets andere manier van ruimte geven had.
    Rik Veenma werd er zonder pardoes van het circuit geduwd, gelukkig had Rik geen schade aan zijn auto.
    Door deze tik was Rik zeer gedreven om hem een lesje te leren, niet door hem er uit te rammen. Nee, door hem netjes in tehalen en daarna er gewoon vandoor te rijden.
    En dusdanig hard dat Rik het NK ermee won.


    Peter van Koningsveld tijdens zijn halve finale




    En dan de stand na 4 wedstrijden:

    NK-klasse:
    Peter van Koningsveld – 399
    Jeroen Janken – 298

    NOMAC-Cup:
    Arco Wijnen – 392
    Joey Sorber – 389
    Jan R. Smit – 386
    Rik Veenma – 300

    Volledige verslagen van Rik Veenma en Peter van Koningsveld kunt u vinden op:
    www.serpent-series.wvk-performance.nl

    -----------------
    nog een xtra thx naar Rik Veenma voor zijn input van deze publicatie!
     

Deel Deze Pagina