Serpent series ?

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 18 jan 2005.

  1. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ik zie toch liever onafhankelijke wedstrijdverslagen. Jeroen reed gewoon heel goed net als Rik, alles zat mee. Racen is geluk en geluk afdwingen naast gewoon goed rijden. Ik heb dit jaar nog niet veel NK en NC racers goed zien rijden op een man of 12 na.

    We zullen de 28e een herkansing zien waarbij ik in de top van de NK en NC niet veel verschil verwacht ala laatste uitslagen.

    Pieter
     
  2. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Jawel, want ik doe niet mee... :wink:
     
  3. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ik had het over de top Martin ... :lol: (grapje)
    Jammer dat je er niet bij kan zijn, cu @ AMCA?
     
  4. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    Ik vroeg aan serpent waarom er niet vanuit hun positie wat over de NL serie's werd geschreven...maar wel over de spaanse en de griekse etc...
    Nu doe ik het dus onder de serpent vlag.

    helemaal onafhankelijk is het natuurlijk niet... maar het is wel beter dan dat niemand het doet!
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Dan wordt het eens tijd dat Serpent ook de minder leuke races gaat verslaan....

    Ik kan mij voorstellen dat 2 deelnemers in de toplijst van Nederland niet representatief is en ze er dan maar liever niet over schrijven. Maar het motiveerd rijders wel als er vanuit de fabrikant (die dit immers (tot een bep. hoogte) organiseerd) namen genoemd wordt.
     
  6. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    inkoppertje........ :wink:

    ja, in Apeldoorn ben ik erbij....
    Ik ben al aan het kijken voor winterbanden of sneeuwkettinkjes.......

    Laatst ben ik er geweest (Roelof nog bedankt voor de GPS coordinaten)
    , zonder modelauto, het is vlak bij de camping waar ik een stacaravan heb +/- 1/2 uurtje rijden, en daar was ik de afgelopen 2 weken......Ik denk ook dat ik mijn mountainbike maar meeneem, kan ik ff over de fietscrossbaan.......

    Binnenkort zal ik er eens een keertje gaan rijden.......
     
  7. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Minder leuke dingen verslaan is niet bepaald "Nederlands" daarnaast zeggen de verslagen cq berichten van Michael voldoende, niet positief dus. Hij heeft duidelijk aangegeven dat ze te kort komen met hun motoren. Mugen is ook niet alles Roelof ...

    Tja over de Serpent Series kan ik alleen maar zeggen dat het de rijders nu al motiveerd. Over het schrijven kan ik heel kort zijn, tel het aantal landen waar dit plaatsvind en het aantal berichten? Nederland is niet het enigste land waar je niets over hoord ...
    De series hebben niets met namen te maken eerder met PR, begrijp dat nu eens. Ik vind het een heel leuk innitiatief en goed idee (zakelijk gezien) en met mij velen.

    Maar goed, ik had het dus over onafhankelijk qua rijders, ik houd er niet van als een rijder een stuk over zich zelf schrijft, je hoort dan meestal niet alle kanten. Ow ja en dat geld ook voor niet Serpent rijders!
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Kijk maar eens bij de wedstrijdverslagen op de R&B site......
    Rob Kuijper is de enige Nederlandse rijder, en niets ten nadele van Rob, dat is pas echt een goeie gast, maar zijn prestaties zijn ondermaats, en dat ligt volgens mij niet aan zijn rijkunst.......
     
  9. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Tja de R&B motoren presteren nou niet bepaald super op dit moment, daar lees je ook helemaal niets over. Wij zijn er vanaf gestapt dit jaar door een andere aanbieding, een juiste keuze voor ons.
     
  10. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Tja... de C5-Rody doet niet wat je er van mag verwachten, ik denk dat zelfs de 200 euro goedkopere JP FX21S sneller is.....
    Probleem is dat het probleem bekend is maar niet erkend is :evil:

    De normale C5 van 2003/2004 is wel snel te noemen.


    Maar ja, over de Mega lees je ook weinig slechts terwijl ze als broodjes kapot gaan.
     

Deel Deze Pagina