serpent

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
Roelof zei:
Voor iets uitspoor is vrij normaal bij een 4wd auto en zeker bij een 1:8. Alfred heeft best veel kennis maar hij is zelf niet zo'n goede rijder..... :wink:

Roelof T.....? Hihi ... ik kreeg hettzelfde over jou te horen :D

Nismo zei:
Roelof zei:
Voor iets uitspoor is vrij normaal bij een 4wd auto en zeker bij een 1:8. Alfred heeft best veel kennis maar hij is zelf niet zo'n goede rijder..... :wink:

Roelof T.....? Hihi ... ik kreeg hettzelfde over jou te horen :D

Het is een tijd geleden dat wij samen hebben gerden.... :)
Ik denk dat hij zich vergist :lol:

ik gebruik toe-in, dus / \ ik merk dat ik met deze instelling wat agressiever de bocht in kan... misschien heb je hier iets aan?

blade_3 zei:
ik gebruik toe-in, dus / \ ik merk dat ik met deze instelling wat agressiever de bocht in kan... misschien heb je hier iets aan?

Mannen, een 1:8 wagen is iets anders dan 1:10. Ik stel voor dat je eens kijkt op www.mytsn.com en daar onder setup je baan opzoekt en kijkt alsof er al een afstelling voor die baan staat. Zo niet dan raad ik je aan om in ieder geval (net zoals Roelof dat al aangeeft) een 1gr toe-out in te stellen. Je kan tevens dan even via die site een "Tech-Book" aanvragen (kost niets). Daarin staat perfect beschreven hoe je alles kan instellen en wat de gevolgen "kunnen" zijn.

Back