Server voeding inschakeling print aansluiting/ laadkoffer accessoires.

Discussie in 'Accu & laad techniek' gestart door martijnoss, 18 jun 2020.

  1. martijnoss

    martijnoss

    Lid geworden:
    17 mrt 2012
    Berichten:
    188
    Locatie:
    oss
    Hallo,

    De titel zegt het eigenlijk al, ik heb een oude servervoeding gekregen die ook ooit gebruikt is om te laden deze geeft 12v en is zwaar genoeg aangezien mijn zoon niet zwaar gaat laden max 5 ampere.
    Nu zit er geen bekabeling aan maar als je hem spanning wil laten geven moet je natuurlijk een paar verbindingen al dan niet tijdelijk maken.

    Klopt mijn foto dat het die verbindingen zijn?

    Ook zoek ik nog enkele spullen voor de laadkoffer maar hobbyking heeft geen voltmeters,etc etc meer in het assortiment.
    Dus ik zoek nog wat spulletjes zoals onderstaande afbeeldingen en nog kabel en schakelaars of een schakelbordje, weet iemand een shop waar ik alles ineens of het meeste kan bestellen?
    En nu kan ik ze wel vinden met google maar ik kan slechts overal 1 ding bestellen dan word het nog duur.

    bedankt voor de eventuele reacties.
    31920.jpg schakel.jpg volt.gif



    20200618_222405.jpg
     
  2. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.335
    Locatie:
    Woerden
    Wat is het type van de voeding? Er zijn heel veel verschillende types en bijna even veel verschillende manieren om die werkend te krijgen. Zonder te weten wat voor voeding het is kan ik onmogelijk zeggen of jouw tekening juist is. Gewoon proberen zou ik zeker niet doen want je werkt met de netspanning. Dat is niet iets waar je mee moet "spelen", er kunnen dan vervelende dingen gebeuren.
     
  3. martijnoss

    martijnoss

    Lid geworden:
    17 mrt 2012
    Berichten:
    188
    Locatie:
    oss
    Het enigste wat ik kan lezen is, liet on PS-3381-1C
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
  5. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.335
    Locatie:
    Woerden
    Liteon is een heel grote elektronica fabrikant die onder andere powersupply's maakt voor vele "merken". HP is daar één van.
    Afgaande op je foto kloppen de verbindingen. Die drie aansluitingen permanent verbinden met de min en de voeding moet werken.
    Voor meterjes en zo kan je eens kijken op DEZE site.
     
  6. martijnoss

    martijnoss

    Lid geworden:
    17 mrt 2012
    Berichten:
    188
    Locatie:
    oss
    Top, dank voor je hulp.
     

Deel Deze Pagina