Beste be,
ja ik heb er ervaring mee..........niet 1 maar 2!
Met wisselend succes;
1e keer was twee jaar terug met een P80 (eerste serie?)
motor had foute bekabeling tussen ECU en turbine (zelf opgelost)
startmotor kwam niet terug, tikte regelmatig de as aan bij volgas,
niet best bij 117.000 tpm! (ook zelf opgelost)
en de motor wilde na zo'n 15 vluchten niet verder optoeren dan 80.000
waarbij een enorm "aanzuiggebrom" optrad, hierna heb ik de motor
opgestuurd.
Na wat heen en weer ge-E-mail weer retour ontvangen waarbij er meer vervangen was dan afgesproken en mijns inziens nodig was, met hogere
kosten die niet onder de garantie vielen.
Ik heb nooit een goede uitleg over de garantie ontvangen, maar heb nu wel een probleemloze motor (ruim 60 vluchten)
2e keer nu enkele maanden geleden met een SPT-5 turboprop,
na een ZEER zware crash dacht ik de turboprop volledig af te moeten schrijven. (dat waren 6 mooie maar duure vluchtjes :| )
Na mijn eerste ervaring heb ik met angst en beven de restanten opgestuurd, maar deze keer werd ik aangenaam verrast,
in korte tijd en voor een paar honderd euro had ik mijn SPT-5 weer terug
in perfekte conditie..TOP!
Ik moet ook zeggen dat het E-mail kontakt zeer vlot verloopt (in het Engels, mijn Duits is niet denderend)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.