Sinds dat ik ehmmmm .... "verslaafd" ben geworden aan de vlieghobby en al zijn facetten erom heen, heb ik een aantrekkings kracht voor oude toestellen gevonden
Je zou denken liever een nieuwe, maar de oudjes doen het ook nog goed hoor, mits ze goed nagekeken zijn en hier en daar op geknapt zijn, dan kan je er nog een paar jaartjes mee vooruit.... tenminste... als je ze niet gelijk bij de remaiden de grond in boort
Zo kreeg ik op mijn verjaardag (30-12-2013) van een vriend van me een toestel in mijn handen gedrukt met de woorden : hier en opknappen en vliegen er mee ...
Okee, dan doen we dat maar...
Dus gisteren o.a een tankje besteld van 550 cc inhoud, bestemd voor een 10 CC nitro of een 15 CC viertaktje, propje 13x6 , aan/uitschakelaar voor de accu en servo's en een TRF8S FrySky Futaba compatible 2.4 gHz ontvanger.
Morgen even naar Waalwijk voor nog wat kleine dingen, zoals 2 S3001 servo's, en nog een RS617 ontvanger, en als de beurs het toe laat, dan maar gelijk een SC 61 A-S (10CC) nitro 2taktje erbij.
Nou, wat mijn betreft, kan het vliegseizoen van start hoor, maar we hebben de Fourstar 40 ook nog, die moet ook zijn maiden hebben, alleen is de vleugel nog steeds in reparatie, al is dat nu nog maar een paar kleine dingen.
Affijn, genoeg te doen dit jaar, zie de foto's ervan.
Verbaas je niet over de grootte van de Carat, het is een mega plane
_________________
Als je niet vliegt, is blijkbaar de brandstof op
Vliegclub : www.deltaoss.nl
Groeten
Theo
Vliegtuigen :
Superstar 60 wingspan 2 mtr, 10 CC O.S Max
Super-Char Simprop , wingspan 1.60 , 7.5 CC O.S. FP Max
FourStar 40 , wingspan 1.80 , lengte 1.10 m, motor SG .46 (7.5CC) nitro, Futaba servo's en ontvanger
Zender:
Futaba 6EXH 2.4 Ghz
opknappers:
Protech Carat Laagdekker 1800 spanwijdte ARF

Je zou denken liever een nieuwe, maar de oudjes doen het ook nog goed hoor, mits ze goed nagekeken zijn en hier en daar op geknapt zijn, dan kan je er nog een paar jaartjes mee vooruit.... tenminste... als je ze niet gelijk bij de remaiden de grond in boort

Zo kreeg ik op mijn verjaardag (30-12-2013) van een vriend van me een toestel in mijn handen gedrukt met de woorden : hier en opknappen en vliegen er mee ...
Okee, dan doen we dat maar...

Dus gisteren o.a een tankje besteld van 550 cc inhoud, bestemd voor een 10 CC nitro of een 15 CC viertaktje, propje 13x6 , aan/uitschakelaar voor de accu en servo's en een TRF8S FrySky Futaba compatible 2.4 gHz ontvanger.
Morgen even naar Waalwijk voor nog wat kleine dingen, zoals 2 S3001 servo's, en nog een RS617 ontvanger, en als de beurs het toe laat, dan maar gelijk een SC 61 A-S (10CC) nitro 2taktje erbij.
Nou, wat mijn betreft, kan het vliegseizoen van start hoor, maar we hebben de Fourstar 40 ook nog, die moet ook zijn maiden hebben, alleen is de vleugel nog steeds in reparatie, al is dat nu nog maar een paar kleine dingen.
Affijn, genoeg te doen dit jaar, zie de foto's ervan.
Verbaas je niet over de grootte van de Carat, het is een mega plane




_________________
Als je niet vliegt, is blijkbaar de brandstof op

Vliegclub : www.deltaoss.nl
Groeten


Vliegtuigen :
Superstar 60 wingspan 2 mtr, 10 CC O.S Max
Super-Char Simprop , wingspan 1.60 , 7.5 CC O.S. FP Max
FourStar 40 , wingspan 1.80 , lengte 1.10 m, motor SG .46 (7.5CC) nitro, Futaba servo's en ontvanger
Zender:
Futaba 6EXH 2.4 Ghz
opknappers:
Protech Carat Laagdekker 1800 spanwijdte ARF