Servo’s swashplate Trex450L

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Flymenno, 6 dec 2020.

  1. Flymenno

    Flymenno

    Lid geworden:
    20 mei 2019
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Almere
    Weer n vraagje. Had kapotte servos in mijn Trex450L op de swash en dacht bestel nieuwe. Degene die erin zaten waren de Align ds416M maar die kon ik zo 123 nergens op voorraad vinden dua dacht ik bestel de Ds450 van Align.... helemaal mooi... maar die passen dus niet.... de kast is hoger. Zeg je van blokje ertussen zodat het wel past? Of Iemand nog suggesties welke ook prima zijn en wel in de 450L dominator passen?
    Alvast weer bedankt!!!
     
  2. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.951
    Locatie:
    Rotterdam
    ff voor mijn gemoedsrust:
    qua maat: de 450 is 23 x 12 x 31.3mm
    de 416 is 22.9 x 12 x 25.8mm

    je meld dat de 416 eruit komen, en je wilt de 450 erin hebben.
    maar, de 450 is groter dan de 416. hoe wil je dan iets van een blokje ertussen doen?
    volgens mij moet je wat uit je frame gaan zagen?
    of past het op de boutgaten wel?

    IN principe heeft de 450 wel de betere specs..
    die zouden wel mijn voorkeur hebben :D
    alleen ff kijken hoe je het goed vast krijgt, zonder de boel heftig te verramponeren
     
  3. Flymenno

    Flymenno

    Lid geworden:
    20 mei 2019
    Berichten:
    10
    Locatie:
    Almere
    Hey hallo, ben er inmiddels al uit. De 450'ers ga ik passend krijgen.. moet ff klein blokje van paar mm tussen, dan komt t goed. Maar er is inmiddels een update op de 450L, wist ik niet.. maar je kan nu een nieuw hoofdas/lager blokje zo noem ik het maar even bestellen en die heeft al een aanpassing zodat er 'wat grotere' servo's inpassen. Dus dat onderdeel ga ik alsnog bestellen en later monteren. Dank in ieder geval voor het meedenken!!
     
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.951
    Locatie:
    Rotterdam
    blokjes ertussen hoeft niet eens, in de regel steunt een servo op zijn schroeven, niet op de case.
    maar het is handiger als het in 1 klap past :D
     

Deel Deze Pagina