Servo alternatief voor de traxxas e-revo vxl 1/16

Beste lezers,

Ik ben net gestart met de hobby RC's. En echt helemaal top. Na 8 dagen de auto in mijn bezit te hebben stuurt hij niet meer naar links, maar we naar rechts. Apart dus. Tevens maakt hij een zoemend geluid en blijft soms ook hangen tijdens het sturen. Ik moet nu de servo opsturen naar de winkel en hopen op een nieuwe.

Om dit niet nog een keer meer te maken wil ik een vervangende bestellen. Wie weet een goed alternatief voor type 2080 van traxxas?

Grt

ik gebruik 2 servo's.
ik had het zelfde probleem en dus ook gekeken en zag dat de tandwielen in de servo kaal waren. nieuwe set tanden erin, heeft de servo zelf ook kuren. ik ben gaan zoeken naar sterke en vooral betaalbare servo's met metalen tandwielen en kwam bij conrad de hitec HS82MG tegen voor 2 tientjes. die besteld en werken perfect samen.
je moet alleen bij het monteren het bodemplaatje van de servo's loshalen omdat de bedrading uit de zijkant komt en de servo er perfect tussen past. als de servo's er in zitten kan je het kapje weer terugzetten.
een nadeel : ze zijn niet waterdicht zoals de stock servo

bedankt Nintendodoterk en Petertje. Het duurde even voordat ik jullie kon terugreageren. Intussen heb ik eenzelfde servo gehaald, omdat ik nog wacht op antwoord van de winkel (mogelijk garantie, ik had hem namelijk pas 2 dagen). De volgende die stuk gaat wordt dus niet meer de stock maar jullie voorstel. Top en bedankt.

Back