Servo armen voor KDS450S

Ik heb een vraagje over mijn servo's
Ik heb Savox SH-0253. Nou vertellen zij mij op hun website dat die Futaba servo armen kunnen gebruiken.
Zij vertellen mij er alleen niet bij de armen van welke Futaba servo's.
Wat ze op de website zeggen is dat er standaard 25 tands tandwielen opzitten die ook gebruikt worden bij Futaba servo's. De vraag is nou bij welke servo's.
Nou heb ik een webshop gevonden (Fast Lad Performance)waar ze Futaba servo armen los verkopen. Ze hebbben het alleen over A, B, G, K horns. Met deze beschrijving weet ik nartuurlijk niet welke ik nodig heb.

Zo wie kan mij hier wat meer over vertellen??:confused:

Ik weet niet of het de info is dat je nodig hebt, maar ik heb in mn Savox servo's de metal gears van de Align servo's, en ook hun hoorntjes. Nu weet ik alleen niet of die hoorntjes ook passen zonder de metal gears.

De ster vertanding in de hoorntjes van de Savöx servo's (Align = Savöx) komt volgens mij overeen met futaba vertanding.
Op iedere servo as van Futaba zit exact dezelfde vertanding voor zover ik weet.
Voor dat soort dingen ga ik niet snel via internet bestellen trouwens, neem ik wel mee bij mijn RC shop, kan je ze ook nog even passen voor de zekerheid ;).

Voor dat soort dingen ga ik niet snel via internet bestellen trouwens, neem ik wel mee bij mijn RC shop, kan je ze ook nog even passen voor de zekerheid ;).
Niet zo makkelijk als de dichts bijzijnde aan de andere kant van Nederland licht.

Back