K
Kapitein Koek
Guest
Heb een vraag, laatst toen ik mijn boot uit het water haalden bleek ie het roer te lekken.
Dus ik ff het water eruit gieten, alleen werd de servo toen nat.
Sindsdien werkt de servo niet goed meer, in het begin als ik gewoon aan het varen ben werkt de servo gewoon goed, maar na een minuut of 5/6 begint de servo steeds langzamer te draaien :?:
:?: ?!?!?
Het roer gaat steeds slomer heen en weer en op een gegeven moment stopt de servo ermee.
Later als ik de batterijen in de accubox weer vervang voor anderen, werkt de servo weer gewoon 5/6 min. goed en gebeurt hetzelfde weer...
Wie o wie weet wat het probleem zou kunnen zijn??!? 8O
Mijn ontvanger was ook nar geworden maar na deze weer droog te hebben gefont deed ie het gewoon weer.
De andere servo van het gas werkt dus wel goed, alleen de andere niet...
De gasservo is NIET natgeworden en de batterijen waren ook niet leeg...
Een hopeloze modelbouwer...
Dus ik ff het water eruit gieten, alleen werd de servo toen nat.
Sindsdien werkt de servo niet goed meer, in het begin als ik gewoon aan het varen ben werkt de servo gewoon goed, maar na een minuut of 5/6 begint de servo steeds langzamer te draaien :?:

Het roer gaat steeds slomer heen en weer en op een gegeven moment stopt de servo ermee.
Later als ik de batterijen in de accubox weer vervang voor anderen, werkt de servo weer gewoon 5/6 min. goed en gebeurt hetzelfde weer...
Wie o wie weet wat het probleem zou kunnen zijn??!? 8O
Mijn ontvanger was ook nar geworden maar na deze weer droog te hebben gefont deed ie het gewoon weer.
De andere servo van het gas werkt dus wel goed, alleen de andere niet...
De gasservo is NIET natgeworden en de batterijen waren ook niet leeg...
Een hopeloze modelbouwer...