Servo mechanisme blusmonitor

Hallo,
Ik ben momenteel bezig met het maken van een blusmonitor, en wil deze draaiend gaan maken, nou heb ik ergens gezien dat men door middel van een servo het draaien laten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de servo aanpas dat deze helemaal rond kan draaien en terug met een schakelaar ofzo?

Alvast bedankt :)
Jeremy

staat iets over bij de tanks maar zul je wel even moeten zoeken want het is al een tijdje geleden.

een servo kun je inderdaad als moter gebruiken maar heeft wel als nadeel dat je draadsnelheid NIET kunt regelen.
de draairichting doe je gewoon met je stick op je zender

.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de servo aanpas dat deze helemaal rond kan draaien en terug met een schakelaar ofzo?

En hoe ga je dat doen met de slange Als je altijd maar dezefde kant op kan draaien:confused::confused:
mvg
Frederik:D

Het ging me er even om dat deze niet stopt op een bepaald punt, nu kan ( als ik wil ) hem helemaal ronddraaien, maar omdat ik idd met die slang zit, kan dat niet, + hij komt anders tegen de mast aan. Wat ie wel kan is bijna helemaal rond, met wat aanpassingen wil ik hem later volledig rond kunnen laten draaien, maar het werkt voorlopig zoals ik het wilde :)

Het ging me er even om dat deze niet stopt op een bepaald punt, nu kan ( als ik wil ) hem helemaal ronddraaien, maar omdat ik idd met die slang zit, kan dat niet, + hij komt anders tegen de mast aan. Wat ie wel kan is bijna helemaal rond, met wat aanpassingen wil ik hem later volledig rond kunnen laten draaien, maar het werkt voorlopig zoals ik het wilde :)

Als het er op aan komt
Heb je helemaal geen slang nodig die mee moet draaien hoor
mvg
Frederik:D

Hallo,

Ik heb al een oplossing gevonden, ik dacht ik meld het maar event;)
in ieder geval bedankt voor je tip,

Groetjes, Jeremy.

Back