servo probleem

hoi ik heb een associated T4 met een airtronics ontvanger en een graupner servo c4451 als ik nu mijn batt. koppel rateld de servo als ik dan met de zender stuur stopt het ratelen maar als ik de body opzet begint deze al terug wat kan dit zijn:confused::confused::confused: weet iemand raad :confused::confused::confused: mvg Raoul.

heb je je ontvanger op je servo gemonteerd ? dus je ontvanger op de servo geplakt ofzo ?

en wat is dat nu voor een antwoord???/

ik denk dat je even de servotrim,stuurtrim,steertrim even moet gebruiken om het middelpunt van de servo in te stellen, waarschijnlijk staat hij iets van het middelpunt af, gewoon even afstellen op de zender met evt.de voorwielen van de grond.

suc6

en wat is dat nu voor een antwoord???/

ik denk dat je even de servotrim,stuurtrim,steertrim even moet gebruiken om het middelpunt van de servo in te stellen, waarschijnlijk staat hij iets van het middelpunt af, gewoon even afstellen op de zender met evt.de voorwielen van de grond.

suc6

zie bij mijn wagen stond eerst de ontvanger op mn servo
waardoor deze storende signalen verstuurde , ik moest gewoon mn servo verandere en het was geregeld valt gewoon te zien hoe een servo je hebt

het kon toch een mogelijkheid zijn ?!

Back