Ik wil proberen een brushless regelaar aan te sluiten op de controllerboard van mijn dragonfly heli'tje. Daarvoor heb ik met mijn oscilloscope gezocht of er ergens op het controllerboard het PWM aansturingssignaal voor het throttle kanaal te vinden is. Maar ik kan alleen het PWM signaal vinden voor nick en roll en het PPM signaal van alle kanalen.
Nu is het uiteraard mogelijk om uit dit PPM signaal het throttle PWM signaal te decoderen. Waarschijnlijk zijn er genoeg RC decoder IC's die dit netjes van je kunnen overnemen. Weet iemand een makkelijk te krijgen IC waarmee je uit een PPM signaal de PWM kanaal signalen kan decoderen? Of uiteraard een andere methode waarmee dit mogelijk is.
Nu is het uiteraard mogelijk om uit dit PPM signaal het throttle PWM signaal te decoderen. Waarschijnlijk zijn er genoeg RC decoder IC's die dit netjes van je kunnen overnemen. Weet iemand een makkelijk te krijgen IC waarmee je uit een PPM signaal de PWM kanaal signalen kan decoderen? Of uiteraard een andere methode waarmee dit mogelijk is.