Servo snoertje aansluiten

Dank je wel Aad.Ben erg blij mee.
Ik stond in de winkel en de truck stond in een kratje op de grond.Hij kwam aanlopen en zag de oude zender meteen.Nadat de auto getest was kwam hij erachter dat de ontvanger echt overleden was.Het spulletje kwam uit 1974 wist hij me te vertellen.
Ik kwam uiteindelijk op deze zender/ontvanger voor €59,95 uit.Ik kreeg er de 2 servosnoertjes en een halve meter krimpkous er gratis bij!!!
Ik vroeg of hij de oude zender wilde hebben en dat wilde hij maar al te graag!
Zo zie je maar met een klein gebaar zijn er twee mensen blij gemaakt.
Want ja wat moet ik nou met de oude zender als de man er heel blij mee is?Ja toch?
Een geslaagde dag.
gr Marcel.

Helemaal toppy, Marcel, zo zie je wat er van een gekkigheidje kan komen....
Ik ben blij voor jou , geweldig, veel sucses morgen met de zaak aansluiten, leuk dat je het wilde vertellen!

Gefeliciteerd!
Morgen lekker aansluiten, versnelling goed afstellen, rijden!
Tip: rij je eerste ritten zonder tank achterop... Deze MB heeft in de 2e en 3e versnelling race-neigingen!

Sorry Roel,maar een oplegger schaal 1/24 en een truck 1/14..........
gaat niet lukken denk ik.Hij is een beetje hoog voor de oplegger.hihihhi
gr Marcel

Hoe stel ik de versnellingen af?Het solderen is heel goed gegaan en de auto reageert perfekt.Alleen de versnelling.De auto ratelt er over dat het een lieve lust is.Hoe los ik dit op???
Wel heb ik het schuifje onder de rechterpook helemaal naar rechts geschoven.Het schakelen geschied door de pook naar rechts of naar links te duwen.Het ratelen is nu wel over.Is dat de funtie van het schuifje onder de pook???gr Marcel.
afb10274.jpg

Back