Servo(tje)

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door wim eon, 18 dec 2021.

  1. wim eon

    wim eon

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    194
    Locatie:
    noord limburg nl
    Hallo. Heb een Dancing Wings Pitts s p 42 cm en +- 40 gram vliegklaar met accu, van HK met daarin 2 servoos voor H en R van 1,7 gram. Na het opbouwen gaan testen en daarbij is de R servo gesneuveld. Nee niet kapot gemaakt maar gaat 2 a 3 keer op en neer en zit dan ergens vast en dat is op een willekeurige plaats. Accu los en weer aansluiten en hij gaat weer en weer hetzelfde. Heel veel gezocht naar vervanger, maar ze zijn van GOUD of moeten uit een ver land komen wat +- 4 weken duurt. Heeft iemand een adres ?
    Grt Wim
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2021
    Cnn vindt dit leuk.
  2. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    mijn ervaring met dancing wings is dat ze heel snel reageren op berichten en ook redelijk snel vervanging kunnen leveren.
     
  3. wim eon

    wim eon

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    194
    Locatie:
    noord limburg nl
    Dank Theo. Heb ze bij Dancing Wings besteld. Worden in set van 4 geleverd maar dan heb ik reserve. Wel raar dat op hun site ook chinese tekst staat en verzendkosten maar een paar euro. Dacht dat ze in de USA zaten. Zal dus wel uit China komen maar het zij zo.
    Grt. Wim
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2021
  4. <250

    <250

    Lid geworden:
    23 apr 2021
    Berichten:
    523
    Locatie:
    limbolala
    Maakt volgens mij niet uit waar het vandaan komt, uiteindelijk wordt het in China gemaakt. (Zoals zoveel spullen).. Gelukkig dat je gered/geholpen bent..
     
  5. wim eon

    wim eon

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    194
    Locatie:
    noord limburg nl
    Vervelend is de lange levertijd. Vond ondertussen in Duitsland een paar alternatieven maar het indoor ligt nu stil dus kan het even aankijken. Gekke is dat dat kleine spul bij Hobby ding alleen uit Cn op voorraad is.
    Grt Wim
     
  6. wim eon

    wim eon

    Lid geworden:
    27 aug 2009
    Berichten:
    194
    Locatie:
    noord limburg nl
    Wie lang op www zoekt vind wel is wat.
    Weer 3 leveranciers voor nano servoos gevonden. Micron Wings en Minimum RC en op het britse forum kwam ik een zeer lovend verhaal tegen van K Power en wel de P 0025 servo. Daar zijn ook iets grotere van. Kosten +- 4 euro
    Grt Wim
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2021

Deel Deze Pagina