Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wordt gek van de standaard opzet, als het buisje weer een andere hoek/positie inneemt is de staartrotor van zijn trim af.
Nu zat ik te denken om die servo op de staart zelf te monteren met een goede stuurstang er tussen. Op www.zoom400.nl had ik een dergelijke mod al gezien en vroeg mij af als het ook echt beter werkt of zijn er nog betere verzinsels ?
Ik vlieg nu al geruime tijd met de mini star van graupner of te wel de de zoom 400 .
Ik heb de servo voor de hekrotor op de tallboom gezet en die rottige nep boden kabel vervangen voor een Carbon push rod van 2 mm dit heb je natuurlijk ook op die site gezien .
Het resultaat van deze aanpassing is over weldigend alle spelingen zijn weg en de hekrotor komt elke keer weer in de zelfde stand terug.
de reactie van de staart is nu zeer direct en agressief te besturen, tevens als de gyro gaat sturen resuteerd dit in een strak vliegbeeld.
Het zacht heen en weer wiebelen van de staart is hier ook meteen mee opgelost.