Servo vraagjes :

Kan een DS0606n tail servo gecombineerd worden met Futaba S3152 servo's voor swash En hoe kan ik een tail servo testen ? Ik heb hem gewoon in Spektrum ontvanger in rudder kanaal gestoken en hij reageert niet ?

ik zou ff niet weten waarom 2 servo's niet samen kunnen werken..
zeker als de ene op de staart zit, en de andere op de swash

testen van een servo kan natuurlijk gewoon op een kanaal van de ontvanger.
wel opletten dat je het correcte signaal pakt.
enigste wat ik wel eens heb meegemaakt bij mks servo's, was dat de frequentie niet goed stond in de vbar. daardoor deed de servo het niet, als hij het deed was hij zwak en langzaam.
timing goed gezet, en alles ok.

heb je een systeem waarbij je alleen de timing van alle servo tegelijk kan verstellen, zul je wel ff moeten kijken of alle servo's dat ook kunnen hebben.

Het is de ds 0606n die niet werkt op ontvanger ? Het is nochtans een gloednieuwe ? Of moet ontvanger ook compatibel zijn met pulse van servo ?

tuurlijk... als de electronica van de servo niet overweg kan met de puls, doet ie het niet.
standaard was 1520 dacht ik, jouw servo zit op 760
vaak komt een standaard puls uit de ontvanger, waarna de gyro het omsleuteld naar 760

die mks servo van mij zat ook op 760, en die deed dus vrij weinig op een standaard puls.
jouw servo wordt bij vermeld dat hij wel overweg met kunnen met een normale puls.. maar blijkbaar niet bij jou ;-)

testen kun je ff met een losse gyro doen, zelfs de gp750 van align kon je al op een 760 puls zetten.

Die gedachte had ik toen inderdaad ook, tot ik de gyro naar de 760 stand zette.
sindsdien heeft die servo nooit meer een verkeerde tik gegeven.

Back