Hoi allen,
Heb een vraag over mijn splinternieuwe servo.
Het is 1 van het merk Monstertronic (MT995) standaard volume en 9Kg stelkracht, vrij standaard.
De stekker is 1 met bruin/oranje/rood draad (weet de naam niet J/R of FUTABA).
Heb ook een gloednieuwe ontvanger met zender (Carson) en het zou moeten werken met de BEC schakelaar die ik ook voor de wagen heb aangeschaft.
De batterij die ik heb is vol en good to go, de zender en ontvanger werken ook naar behoren (uni ontvanger met FUTABA en J/R poorten).
De ontvanger kan tot 11,1V hebben, dus een High Voltage ontvanger.
Kan het zijn dat de spanning te laag is voor deze ontvanger?
Zou ik vreemd vinden aangezien ik de ontvanger met een 1/10 wagen heb kunnen testen (BEC schakelaar voor BEC RX batterij) en alles naar behoren werkt.
Weet iemand hier iets van af, of moet ik wat duidelijker zijn?
Heb een vraag over mijn splinternieuwe servo.
Het is 1 van het merk Monstertronic (MT995) standaard volume en 9Kg stelkracht, vrij standaard.
De stekker is 1 met bruin/oranje/rood draad (weet de naam niet J/R of FUTABA).
Heb ook een gloednieuwe ontvanger met zender (Carson) en het zou moeten werken met de BEC schakelaar die ik ook voor de wagen heb aangeschaft.
De batterij die ik heb is vol en good to go, de zender en ontvanger werken ook naar behoren (uni ontvanger met FUTABA en J/R poorten).
De ontvanger kan tot 11,1V hebben, dus een High Voltage ontvanger.
Kan het zijn dat de spanning te laag is voor deze ontvanger?
Zou ik vreemd vinden aangezien ik de ontvanger met een 1/10 wagen heb kunnen testen (BEC schakelaar voor BEC RX batterij) en alles naar behoren werkt.
Weet iemand hier iets van af, of moet ik wat duidelijker zijn?