Gevraagd servo

geen fortuin hoor , ik heb 1 b 505 en 1 b305 FUTABA
2 X FS 100 van ROBBE
2 X S 3003 van FUTABA

ZEG MAAR JOUW gedacht , verzending uit Belgie

En binnen een paar dagen ipv een paar weken. Plus; in NL krijg je ook over de onder 22 euro bestellingen mogelijk de extra kosten (btw + inklaringskosten) ..... dus die van jou zouden zeker goedkoper zijn geweest!

dit is dan wel zeer goedkoop , ik denk verzenden uit Belgie 5 a 7 euro , en de servos gratis
Goede Middag,
Wat zou ik voor die 2 servo,s moeten betalen inc. versturen. Ik heb mij vergist in
de afmeting , nu moet ik teveel veranderen in de vleugel, en ga ik deze servo,s in
een andere kist gebruiken. Het liefst zou ik de S 3003 willen hebben. Sorry voor de
overlast en al vast bedankt.
M.v.g Albert

En binnen een paar dagen ipv een paar weken. Plus; in NL krijg je ook over de onder 22 euro bestellingen mogelijk de extra kosten (btw + inklaringskosten) ..... dus die van jou zouden zeker goedkoper zijn geweest!
Hallo Ronald,
Even een reactie op jou mailtje, de spullen van Alie komen uit Schiedam vandaan en zijn gemaakt in
Spanje, er hoeft niets bijbetaald te worden.

Goede Middag,
Wat zou ik voor die 2 servo,s moeten betalen inc. versturen. Ik heb mij vergist in
de afmeting , nu moet ik teveel veranderen in de vleugel, en ga ik deze servo,s in
een andere kist gebruiken. Het liefst zou ik de S 3003 willen hebben. Sorry voor de
overlast en al vast bedankt.
M.v.g Albert
De 3001 en 3003 servo’s (5 totaal) hoefde ik niks voor te hebben, enkel verzendkosten
Maar goed… heb mn servo’s al weggegeven na je berichtje dat je al besteld had

Hoi Simen,
Hoeveel servo,s heb jij liggen die prijs is de totaal prijs, servo,s + opsturen?
Mocht jij er 4 hebben dan zou ik deze graag overnemen. Rubbers en tules
zijn geen probleem. Geef ook even jou bank gegevens.
Alvast bedankt. Albert

Dus wat heb ik liggen : 2 X ROBBE S 3003 werkend
2 X ROBBE FS 100 werkend
1 X FUTABA S 3001 ( met verlengd snoer ) werkend
1 X FUTABA S 3001 ( zonder snoer voor onderdelen ) niet werkend
en nog wat graupner standaart servos ook werkende erbij

en dit voor 25 euro ( VERZENDING INBEGREPEN )

Back