Servoarmen horizontaal krijgen????? DF4

Hoi,

Ik wil de servoarmen van mijn DF4 horizontaal krijgen.

Normaal moet je dat doen door je zender en ontvanger aan te zetten, de schroefjes van de armpjes los draaien, de amen horizontaal plaatsen en terug vast draaien.

Nu , het horizontaal plaatsen van de armen wordt beperkt door de tandjes voorzien in de armen en de tandjes aan de servo. En ik kan dus geen horizontale positie kiezen. De armen blijven ofwel iets hellend naar omhoog of hellend naar beneden.

Hoe kan ik dit oplossen??

Is het voldoende om de armen ongeveer horizontaal te kiezen en dan bij te trimmen met de zender?

Moet ik de servo's open draaien en er dan iets aan wijzigen binnenin??En zo ja, wat???

:D :D :D

Nee dit zal je mechanisch nooit helemaal recht krijgen. Normaal stel je dit bij in je computerzender met de subtrim. Als je 2 zijdige heveltjes hebt kan je ze nog proberen 180 graden om te draaien om nog iets gunstiger uit te komen.

Gewoon proberen ze zo goed mogelijk recht te krijgen en vanaf daar verder werken, niet gaan trimmen in ieder geval.

in het binnewerk "knutselen" heeft bij de meeste servo's weinig zin .... dit asje stiuurt meestal de positiepotmeter direct aan ..... dus de fout blijft bestaan .... wegtrimmen met je zender is de meest simpele oplossing ....

Back