Servo's des448 en des428 in de aanbieding

Een aanbieding is niet altijd wat het lijkt te zijn ;)

2x DES448
3x DES428

€144,60 incl. gratis verzend bij e-heli-shop.de (incl. €2,90 Paypal kosten)

€151,50 ex verzend bij lindinger.at

Laatst bewerkt:
OK, dan zou ik zeggen, regel wat met e-heli shop... ik kan ze niet goedkoper krijgen dan dat.

GJ

Nee, als je ze al gekocht hebt is er niets te regelen maar voor iedereen die ze nodig heeft, verzamel een paar orders en probeer korting te krijgen.....
Ik ben door mijn budget heen, heb vandaag eindelijk de Nemesis definitief besteld, en betaald.

GJ

Lindinger is verzendkosten vrij vanaf €90. De Des servo's schijnen trouwens ook flink in prijs omhoog te gaan als de info op rc-network klopt.

Bijvoorbeeld. DES 428 BB heb ik voor mijn Wilco in 2009 24,50 voor betaald...
Echt in de aanbieding staan ze niet... eerder duurder geworden. Een maand geleden werden ze zelfs nog voor een lagere prijs aangeboden!
Humbug dus!!!! Maar de de verzending maakt weer wat goed.

Alternatief...
http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1286_1316_1322&products_id=73883

En er is weer het een en ander leverbaar...
http://shop.lindinger.at/index.php?cPath=1084_1095

Met ertussen het altenatief voor de Stauf-Hawk... aantrekkelijk gezien de verzendkostenregeling. Das weer leuk!

Laatst bewerkt:
Goed, wie heeft er nog een setje nodig?

Ik kan wel een setje gebruiken, mocht er groepsgewijs besteld worden.
Roep eens wat dan kunnen we zien wat mogelijk is.

Groet,
Gerben

Bas, alles wordt duurder.
Benzine is van de zomer 2 euro per liter zeggen ze.
Ik heb de nieuwe prijzen van Jeti gezien, de ontvangers worden ook meteen iets van 10 euro duurder.

GJ

Jaja... Helaas pindakaas... kunnen mijn ontwerptarieven niet omhoog... alleen maar meer voor minder.
De modelbouwbranche maar mopperen dat het zo slecht gaat... geen wonder.

Als we gezamenlijk een inkoop-potje kunnen genereren, kunnen we wellicht iets bedingen? Dan doe ik mee Gerben. Betaling vooruit, is geen probleem.
Het wordt nu wel zo een beetje tijd om eens aan m'n setupje te gaan denken, alhoewel de Alex bij NAN vast nog een Enigmatisch stelsel van mallen, epoxysapjes en sopbare weefsellapsjes is, en ooit dit voorjaar in een modelvliegtuig moet uitharden.

Het is altijd goed de vorm om de aandrijflijn te bouwen... Whoeha!

Back