Servo's ?? T–rex 600N sport

Hallo,

Even een vraagje. Wat voor servo's kan je gebruiken voor de T–rex 600N Sport?

Ik heb 3 x de S3152 liggen en moet het vliegen nog leren.
En doe dus nog geen moeilijke 3D dingen.

Hoor het graag van jullie

Marco

Neem minimaal 9252 servos, 3152 is leuk voor op het gas maar zeker ongeschikt voor je swashplate

Ik heb zelf de BLS451 op de swash zitten maar deze zijn weer een stukkie duurder. De 9252 is gewoon een goede servo

Een vriend van mij vliegt zijn 600-N met de 3152's en is daar tot nu toe super tevreden over, deze voldoen wel voor deze TREX.

Enige nadeel wat ik er van gehoord heb is dat deze servo's vlugger onderhevig zijn aan speling !

@nwolsink

Waarop baseer jij je mening wanneer je zegt dat deze servo's niet voldoen ? Eigen ervaring, of van horen zeggen .....? Vlieg jij al 3D, die vriend van mijn vliegt geen hardcore 3D maar genoeg om de servo's goed op hun tanden te geven en hij is er nog steeds tevreden over.

Grtz,
Dirk

Laatst bewerkt:
Een T rex heeft toch ccpm aansturing ???
Dus 3x die servo op de swash is ruim voldoende joh !!

die servo's zijn echt enorm traag, maar goed hij heb ze al liggen dus dan kan je ze er wel indoen. Zou ie ze moeten kopen dan zou ik het echt niet doen

Traag vind ik natuurlijk niet erg als beginnend vlieger-))

En inderdaad ze zaten bij mijn zender en geld uitgeven kunnen we altijd nog.

Bedankt voor de reactie

Marco

die servo's zijn echt enorm traag, maar goed hij heb ze al liggen dus dan kan je ze er wel indoen. Zou ie ze moeten kopen dan zou ik het echt niet doen

Back